maxibrk
Üye
Olm niye ağzını burnunu eğiyon dil çıkarıyon
Güzel olmuş dedik
sağol. O sizin güzelliğiniz. (Yakışıklılığınız mı demeliydim?
)Bizim etiketçi nereye kayboldu
s
Olm niye ağzını burnunu eğiyon dil çıkarıyon
Güzel olmuş dedik
sağol. O sizin güzelliğiniz. (Yakışıklılığınız mı demeliydim?
)
s
Olm niye ağzını burnunu eğiyon dil çıkarıyon
Güzel olmuş dedik

Beğendiğinize sevindim arkadaşlar. Lina konunun girişinde eski avatar ile değiştirmeyi unutmazuhaha mükemmel olmuş ya süper hemen alıyorum
maximağdurlar boş durmuyor. Süper bi grup oldu.


Elbette,ne demek kapımız tüm mağdur kardeşlerimize açıktıraLσηє;1663155' Alıntı:benide alın bu mağdur barınağına![]()


Avatar, gruba eklenmiştir

Aleykum selam mağdur
--------------- Ekleme ---------------
Günaydın bu arada. Daha yeni kalktım da![]()

Teşekkürler Enesburak valla süper iş cıkarmışın ya tebrikler![]()

Dışarıdan gören de dicek avatarlar da belediye dağıtmış duruyo gibi diye![]()

selam okul magdurlari bende okul magduru sayilirim okula gitmiyom emme sizler bide cocuklarim okula gidince bende yalniz kaliyom
dolayisiyle bende okul magduru oluyomuyum olmuyomuyum
bunu yazarken guluyom ama bilmi$ olun ismim degiseli baya bir kuculdum ben yahuuu
evet sizde mağdur sayılırsınız yeni isminizde güzel hayırlı olsun
