***.OkeY veRsiyon 2.1 çıkmıştır.***

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
***.OkeY veRsiyon 2.1 çıkmıştır.***



 
  • Beğen
Tepkiler: yeninesilajan68, altugcl, cellatkral ve 15 diğerleri


futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler canım..
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
eyw kardeşim iyi kullanımlar.
 
BASKANCIHAN

BASKANCIHAN

Üye
emeğe saygı
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
yeni versiyon supermiş saoll
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
iyi kullanımlar dostlarım.
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
***** yememiş sende demekki kardeş.APPTRACK dan dene birde
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
apptrack dan nasıl oluyor?
 

sexiback12

Üye
çok teşekkür ederim
 

yusa1234

Üye
yaa bunlar ücretsizmi arkadaşlar?bi yardım edin be bana.yeni alıcanm inş. .şimdiden sagolun....:D:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
harika :emzik:
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
iyi oyunlar dostlarım.
 
destroy116

destroy116

Üye
Teşekkürler
 
wantedman45

wantedman45

Üye
kardeşim iphone için yapacağınıza allah rızası için symbian s60v3 içinde yapsanız ne olur hiç bir yerde yok hayret ya.
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
sen bi İphone al kardeşim daha iyi olur :) eğer okey oyunu n79 için olsa bile İphone tadını alamassın.
 

vettelll

Üye
Error verio hocam itunes dan atınca apply yapıorm ıcıne qıtmıo The application not installed okey 0xE8008001 qibide bi kod var ne yapmam qerekıo acaba
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
CYDİA dan APPSYNC yükle sorunun çözülür kardeşim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt