Öğrencinin Öğretmenine Yazdığı şiir

Sponsorlu Bağlantılar

***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Öğrencinin Öğretmenine Yazdığı şiir
BEN BİR SORUYUM BEN BİR ÖĞRENCİYİM
SEN İSE ÇÖZÜM SEN İSE ÖĞRETMEN
OLACAK MISIN ÖĞRETMENİM ? BEN BİR OYUNCUYUM
SEN İSE YÖNETMEN.
BEN BİR ŞİİRİM
SEN İSE ŞAİR
OKUYACAK MISIN ÖĞRETMENİM ?

BEN BİR HASTAYIM İŞTE ÖĞRETMENİM
SEN İSE DOKTOR BEN BU VATANIN BEKÇİSİYİM
BAKACAK MISIN ÖĞRETMENİM ? NÖBETİME GİTMEDEN
HADİ ÖPÜYORUM ELLERİNDEN...
BEN BİR GÜLÜM
SEN İSE BÜLBÜL
DİKENLİ DALLARIMA
KONACAK MISIN ÖĞRETMENİM ?

ÖĞRENCİDİR ÖĞRETMENİ VAR EDEN
BİR BAKIŞTIR AŞIKLARI BİRBİRİNE YAR EDEN
HATIRLANMAZ EVLADA DEMEDEN ÇEKİP GİDEN
BEN BİR YOL SEN İSE ÇEKİP GİDEN OLMA ÖĞRETMENİM


Not: Alıntıdır...





<span style="color:#33CC00">yazılarınızda büyük harf kullanmayınız</span>
 


barabelli

barabelli

Üye
olur boyle seyler okul caglarında arkadasım yıne buuk harfle yazmıssın ama neyse alıntıymıs cnn saolsun
 
crows

crows

Üye
güzel şiir
 
canturk

canturk

Üye
hos sıır
 
LowesTime

LowesTime

Üye
güzelmiş ya sewdim tarzini
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
büyük yazı yasakdı
şiir güzeldi en sonu daha hoş
 


Üst Alt