Öğrencilere 15 Milyon iPad Dağıtılacak :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Öğrencilere 15 Milyon iPad Dağıtılacak :)
[h=1]15 Milyon iPad Dağıtılacak

Cumhurbaşkanı Gül, Apple'ın üst düzey yetkilileriyle görüşerek öğrenciler için iPad üzerine konuştu.




Okullarda tablet dağıtılması için hazırlanan Fatih Projesi'nin akibeti ne oldu bilinmez ama, yeni tablet projelerinin yolda olduğunu görüyoruz. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Apple'ın üst düzey yöneticilerinden John Couch ile görüştü.


Görüşme hakkında dışarıya bilgi verilmezken söylentiye göre Türkiye, 15 milyon adede kadar iPad satın alacak. Genç öğrencilere verilecek olan bu tabletlerin, 4.5 milyar dolara mal olması bekleniyor. iPad içerisine F klavye yükleneceği de söylenenler arasında.


Burada asıl merak edilen konu, hangi modelin geleceği ve içerisinde ne gibi uygulamaların kurulu olacağı. Tabii diğer taraftan cihazların uygulama yüklemeye kilitli olup olmayacağı da merak konusu...

Kaynak:

[/h]
 


yoyofurkan

Üye
ne gerek varki ipad a ya saçmaladılar polypad tarzı bişey yeter :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
bence de
 
MrTech

MrTech

Üye
ya bırakın beleş geliyo ya gelsin işte :ehe
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
o kadar zengin bi ülkemiyiz ki ipad dağıtıyorlar? :)
 
godofnight

godofnight

Üye
Yalandır yav.15 milyon ipad miş.. Çok zengin bir ülke ya.Sözde geçen senede tüm okullara dağıtacaklardı.2015 e kadar uzar bu en sonundada dandik bi tablet verirler.
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Yalandır yav.15 milyon ipad miş.. Çok zengin bir ülke ya.Sözde geçen senede tüm okullara dağıtacaklardı.2015 e kadar uzar bu en sonundada dandik bi tablet verirler.

:hmmm


- - - Eklendi - - -

Hadi hayırlısı :eller:


Haber için :tşk:
 
MrTech

MrTech

Üye
:hmmm
 

mmt1458

Üye
bize gelene kadar biz liseden üni.den mezun olunca gelir
 

Aslamam

Üye
Tablet filan boş iş hiç gerek yok böle şeylere
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Bizim okula gelsin hackleriz onu counter kapışırız sonra :)
 
Eralp YKN

Eralp YKN

Üye
ne kadar zeki bi ülkeyiz gördüğünüz hackleriz diyen bile çıktı yarım saattir ona gülüyom :oke: :aha:
 
restmod

restmod

Üye
Bi bize denk gelmedi boyle seyler ama bencede yalandir hemde 15milyon tane :)
 
mfatihdil52

mfatihdil52

Üye
büyük ihtimalle yükleme yapılamayan ve eğitimle ilgili programların yüklü olduğu tabletler gelr gelirse..
Fatih projesinde dağıtılan tabletler öyleydi ders kitapları vardı içinde..
 

Samet.25

okula yenıden baslayasım geldi bırakın alsınlar millvekillerininn aylık 13 mılyar maası ve 23 mılyar telefon faturasını ödüyolar birazda öğrencilere yatırım yapsınlar onlar kurtaracak bu ülkeyi
 
Mert

Mert

Üye
Anca bunları yaparız. Sağa sola çiçek ekeriz, 15 milyon iPad alırız. Biraz yağmur yağdığında bir hafta boyunca taşan lağımların kokusunu çekeriz.
 
akondd

akondd

Üye
Arkadaşlar geçen yıl pilot bölge olarak kocaelide 85 bin netbook dağıtıldı ilköğretim öğrencilerine bence gerçekleşecek bir durum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt