Aynı mod la herhangi bir n8 navibar fontu kullanırsan bi sorun olmaz aynı karakterler ekleniyor genelde. Bu arada bunun çıkması güzel olmuş ama geç oldu![]()

5 dkya editlersin de![]()

Hacı eyvallah oldu bu proN8 fontumada uyarladım tek sikınti menude seceneklere tiklayinca en alt satırda geri dumesi yerine i harfi cıkiyor nasil duzeltcem
![]()
o çıkan harfe font creator le geri ikonunu ekle
Yarın sana cracklı proyuda atım konuya eklersin.Fontuda paylaşirim 
Gayet mantıkliYarın sana cracklı proyuda atım konuya eklersin.Fontuda paylaşirim
![]()
ev ekranı dosyalarınında editlenmesi lazım tahminim
Ekledim n8 fontluyu da isteyen istediğini kullansın![]()
Wi-Fi şifresini girerken ikonlar cıkmadı.Onları bir düzenliyim 
