OFW için belle navibar hemde TÜRKÇE!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi
5 olsun seni mi kırcam :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman


LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Aynı mod la herhangi bir n8 navibar fontu kullanırsan bi sorun olmaz aynı karakterler ekleniyor genelde. Bu arada bunun çıkması güzel olmuş ama geç oldu :D
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi
Aynı mod la herhangi bir n8 navibar fontu kullanırsan bi sorun olmaz aynı karakterler ekleniyor genelde. Bu arada bunun çıkması güzel olmuş ama geç oldu :D

senin cfw ile güzel oldu o şekil kullanıyorum

bi de evolve temasını belle topbara uyarlayacam tadından yenmicek :naughty:
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
leo denedim olmadi bozuk karakterler cikiyor.Aslında guzel fontta tarayicida kotu.Ben de senin fw ile kullaniyorum on numara oldu :D Bu arada oğuz belle topbar türkçe çalisiyor c5-03 de sulumanin konudan indir :)

- - - Eklendi - - -

birde su M harfi kotu :< yoksa fon t eyi
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi
5 dkya editlersin de :D
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Leader Sen hangi programla yaptın bunu ? Ben süleymanın Font Creator'unu indirdim.Ama Register istiyor.Yaptığım çalışmayı kaydedemiyorum.Sendeki pronun setubunu atsana :)
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi
gogula ful + cr.ck diye arat ondan birini kur mobilciyim şeettiremiyom :D
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
B şeettir ya bulamadım ben :D Yada sen yaparsan daha eyi olur da :D
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi


ha bunu indir kurulduğu yerde lndl mi ne var orda cra.k li exe si var ondan gir masaüstüne gelen kısayoldan girersen gene olmaz :oke:
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Gene ben yapıcam yani :D Tamam deniyorum :D
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi
Ben okumaya gidiyom yarın maalesef sen yapcan :D

- - - Eklendi - - -

Ben okumaya gidiyom yarın maalesef sen yapcan :D
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Hacı eyvallah oldu bu pro :) N8 fontumada uyarladım tek sikınti menude seceneklere tiklayinca en alt satırda geri dumesi yerine i harfi cıkiyor nasil duzeltcem :D
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Hacı eyvallah oldu bu pro :) N8 fontumada uyarladım tek sikınti menude seceneklere tiklayinca en alt satırda geri dumesi yerine i harfi cıkiyor nasil duzeltcem :D

o çıkan harfe font creator le geri ikonunu ekle
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Gayet mantıkli :) Yarın sana cracklı proyuda atım konuya eklersin.Fontuda paylaşirim :)

proyu değiştiririm fakat fontu bu konuda paylaşın.
Benim konuda paylaşırsak hatalar oluşur. Çünkü herkes belle bar yaparken tuşlara aynı harfi atamıyor.
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi
senin ilk verdiğin belle bar fontuyla yaptım pek bi sıkıntı yok
Genelde aynı harfler oluyo tahminim
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Şey merak ettim .Acaba neden Ev ekranında o semboller cıkmıyor ? :D

- - - Eklendi - - -

Kardeş buyur n8 Font'u belle navibara uyarladım.İstersen konuya eklersin :) Link:
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
    Konu Sahibi
ev ekranı dosyalarınında editlenmesi lazım tahminim
Ekledim n8 fontluyu da isteyen istediğini kullansın :D
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
ev ekranı dosyalarınında editlenmesi lazım tahminim
Ekledim n8 fontluyu da isteyen istediğini kullansın :D

n8 fontunu ekledin de bir sıkıntısını buldum :D Wi-Fi şifresini girerken ikonlar cıkmadı.Onları bir düzenliyim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt