O Değilde Ben Hala Yarbay Olamamışım

  • 14 Temmuz 2014
  • 566 Okunma
  • 34 Cevap

  1. Ulan 5 yıl :muha::muha::muha::muha::disko::disko::bira2::cigara::emoamca::halay3::halay2::halay2::halay1::halay1::hoba::hoba::zuhaha::yavrum::yavrum::zuhaha::hehe::dance::dance::dance::dgunu::dgunu::maxicep::maxicep::icelim::icelim::bira::bira::box:bangin::artist:
     


    Yazan: Emma-Watson
    Invoke bunu beğendi.
  2. :bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud::bud:
     
  3. Tebrikler
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    İhtiyar007 bunu beğendi.
  4. Kardeş nicikin anlamını hep merak etmişimdir acaba qara qapaq ( kara kapak) mıdır yani
    ---
    :birak::birak::dance::kac::kac::muha:
     
  5. Tebrikler nice rütbelere :bud:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. Olamadım diyom :zzz:
     
  7. 5 yıl olmuş ya onu kutluyoruz :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    İhtiyar007 bunu beğendi.
  8. Nice yıllara :bud:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Bahadir_fb bunu beğendi.
  9. :bud:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. adam kayıt olur olmaz ayın uyesi olmuş
     
    ogzhnoTr ve Bahadir_fb bunu beğendi.
  11. Hadi kutlayalim :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. ben 3 senedir buradayım sen bir ayda benim mesaj sayımı geçmişsin. (hile varsa söyle kardeş)
     
    ogzhnoTr bunu beğendi.
  13. Yönetime baskı yaptim, ayin üyesi olmazsam @mürteza16 yı bir daha goremezsiniz dedim ;)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  14. aynısını denicem
     
    Bahadir_fb bunu beğendi.
  15. :naughty:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Bahadir_fb bunu beğendi.
  16. İleride olursun acele etme.
     
  17. @mürteza16 ya bir şey yapan sopa:
     
    Bahadir_fb bunu beğendi.
  18. Super gucumden onada verecektim :) Görünmez yapacaktim onuda noldu ki?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. o zaman sıkıntı yok :D
     
    Bahadir_fb bunu beğendi.
  20. Hepi yiırsss
     
    Samsung ile gönderdi
Yüklüyor...
17/10/2018 - 20:55