Kardeş nicikin anlamını hep merak etmişimdir acaba qara qapaq ( kara kapak) mıdır yani






Olamadım diyomTebrikler nice rütbelere![]()

5 yıl olmuş ya onu kutluyoruzOlamadım diyom![]()

adam kayıt olur olmaz ayın uyesi olmuşTebrikler
Hadi kutlayalimadam kayıt olur olmaz ayın uyesi olmuş

ben 3 senedir buradayım sen bir ayda benim mesaj sayımı geçmişsin. (hile varsa söyle kardeş)Hadi kutlayalim![]()
Yönetime baskı yaptim, ayin üyesi olmazsam @mürteza16 yı bir daha goremezsiniz dedimben 3 senedir buradayım sen bir ayda benim mesaj sayımı geçmişsin. (hile varsa söyle kardeş)
aynısını denicemYönetime baskı yaptim, ayin üyesi olmazsam @mürteza16 yı bir daha goremezsiniz dedim![]()
Yönetime baskı yaptim, ayin üyesi olmazsam @mürteza16 yı bir daha goremezsiniz dedim![]()

@mürteza16 ya bir şey yapanYönetime baskı yaptim, ayin üyesi olmazsam @mürteza16 yı bir daha goremezsiniz dedim![]()

@mürteza16 ya bir şey yapan![]()
Görünmez yapacaktim onuda noldu ki?o zaman sıkıntı yokSuper gucumden onada verecektimGörünmez yapacaktim onuda noldu ki?

