ismailkilgoz
Üye
-
Konu Sahibi
-
Driverların hepsi güncel experiance yi bi deneyim . Birde sunu eklemek istiyorum sonradan boyle oldu yani bilgisayar boyle degildi pes 13 te bile fps 150 lerde oynanmiyo ya cıldırcam. Hemen deniyorumdriverları güncelle...ve geforce experiance ı kur oyunları PC te göreoptimize esin...ayrıca 64 bit windows kur 32 bit 3gb RAM destekler ve sendeki 1 GB boşa gidiyor...
1 hafta once hicbi sorun yoktu birdenbire oldu yoksa tamam 32 bit ten kaynaklaniyor derimPc yi 64bit windows ile formatla düzelir...tabi farklı nedenleri de olabilir mesela ısı...speedfan uygulaması ile takip edebilirsiniz...
Geforce experince de sadece bi oyun cikti ondada optimize etmek var bu oyun ayarlarindan grafik ayarlariyla oynamak gibi bisey tam olarak bu da degil ya saol yinede ama hicbu degisiklik olmadidriverları güncelle...ve geforce experiance ı kur oyunları PC te göreoptimize esin...ayrıca 64 bit windows kur 32 bit 3gb RAM destekler ve sendeki 1 GB boşa gidiyor...
32 bit ile bilgisayarı tam performans ile kullanamıyorsun 64 bit e yükselti demenin sebebi bu hem de eğer yazılımsal bir sorun ise oda düzelmiş olur eğer düzelmezse sorun donanımsal demektir...1 hafta once hicbi sorun yoktu birdenbire oldu yoksa tamam 32 bit ten kaynaklaniyor derim
Gouzukuyor ,en guncel driverlar yukluDurduk yere olduysa ekran kartı zarar görmüş olabilir miAygıt yöneticisinde ekran kartı gözüküyor mu?
Bide sunu farkettim anakartla uyumsuz olmus olabilirmi ramlar ddr2 ekrab karti ddr 3Ekran karti değiştir
Evet zaten ramlardan 2.75 gb kullaniliyor32 bit ile bilgisayarı tam performans ile kullanamıyorsun 64 bit e yükselti demenin sebebi bu hem de eğer yazılımsal bir sorun ise oda düzelmiş olur eğer düzelmezse sorun donanımsal demektir...
Anlamadigimda su geri kalan ram nereye gidiyorEvet zaten ramlardan 2.75 gb kullaniliyor
Ram'ın yuvasıyla ekran kartının yuvası aynı değil. O sorun oluşturmaz.Bide sunu farkettim anakartla uyumsuz olmus olabilirmi ramlar ddr2 ekrab karti ddr 3
Surekli kasmalar olmuyor bide oyunda 2 3 dk da bir falan oluyor sebebi ne olabilir ya caresiz kaldimRam'ın yuvasıyla ekran kartının yuvası aynı değil. O sorun oluşturmaz.
Ekran karti yetersiz veya kotu olabilirmi?Ram'ın yuvasıyla ekran kartının yuvası aynı değil. O sorun oluşturmaz.
İlk aldığın zamanlar kasma oluyormuydu?Ekran karti yetersiz veya kotu olabilirmi?
Hayir cok memnundumİlk aldığın zamanlar kasma oluyormuydu?
Yetersizlik durumu olsa ilk günder beri kasardı.Hayir cok memnundum
Hemen hemen hepsinde cs de falan olmuyorYetersizlik durumu olsa ilk günder beri kasardı.
Bu kasma bütün oyunlarda oluyor mu?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?