Nvidia Axle 9800Gt'ye overclock yapılırmı (Acil Yanıt Bekliyorum)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CmptrCanavarı

CmptrCanavarı

Üye
    Konu Sahibi
Nvidia Axle 9800Gt'ye overclock yapılırmı (Acil Yanıt Bekliyorum)
Arkadaşlar Bende Nvidia Axle 9800Gt Ekran Kartı var ben bu karta overclock yapmak ıstıyorum fakat bu karta overclock yapılırmı yapılmazmı bilemiyorum.

Birde Ben bu karta overclock yaptıktan sonra ısınam sorunu olmaması için ayarları nelerdir pc nin içinde ayrıca bi fan var ve ekran kartıan bakacak şekilde ayarlanmış yani soylüyeceğim şu ben bu karta en son ne kadar overclock yapıyım

Bi sorum daha olcak Bana guzel bir overclock programı söylermisiniz


Acil Cevaplarınızı Bekliyorum
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
tabiki yapabilirsin ama dikkat et ekran kartı o/c işlemciden daha ciddi bir iştir
çünkü işlemci eger o degerleri kabul etmiyorsa sistem açılmaz ( sıcaklıktan yanmadıgı sürece)
ama ekran kartı her degerde çalışır ve yanlış veya yüksek degerlerde kartı direk yakarsın
değerleri ufak ufak yükselterek git
sanırım mhz leri 600 e 800
maximiun 800 e 1000 yap tabi birden çıkma 40-50 mhz artır
sürekli sıcaklıgını kontrol et
ve ekran kartı için test programları var
o programlarda ekran kartına büyük yük bindirilerek test ediliyor
o yük altında maximum sıcaklıga ulaşacaktır

sıcaklıgın 95 dereceyi geçmesin egerki 95 i bulursa biraz azalt maximum 91-92 derece olsun

stabilite programı için OCCT deneyebilirsin
yeni sürümünde ekran kartını iyi test ediyor

----------Eklendi @ 23:15:26 ---------- Yazıldı @ 23:08:50 ----------

bu arada o/c programı nvidia ınspector kullanabilrsin
yada ntune
valla daha önce nvidia karta o/c yapmadıgım için o tür programlarla pek alakam yok
forumları araştır nvidia kartları ne tür programlarla nasıl o/c yapıyorlar

tabi bazı programlar anakarta göre çalışmaya biliyor markaya dikkat et :)

kolay gelsin

ve son olarak eğerki ekran kartı yanarsa ( inş öyle bişey olmaz)
mesuliyet sana ait ben veya burda yardımcı olan hiç bir arkadaşın sorumluluğu yoktur
 
CmptrCanavarı

CmptrCanavarı

Üye
    Konu Sahibi
Ya kardeş bunları duyduktan sonra yapmam saten ne zor işmiş yaa, ya boswer ben hiç oc yapmıyım en iyisi :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bu arada ekran kartın o/c yapılacak kadar eskimedi
yeni oyunları yüksek olmadasada oynarsın
 

sakaryam54500

Üye
overlock 9800gt ne geregi var yani :D
 
CmptrCanavarı

CmptrCanavarı

Üye
    Konu Sahibi
Yani 9800gt iyi bi kart oylemi iyi olmasada orta derecede
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
eskilerin en ıyılerınden bırı ama sımdı orta sevıye :) ama hala fazlasıyla iş gorur sıkntı cıkarmaz sana
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Bilen birisine yaptırmanı tavsiye ederim, elinde kalabilir kart.. Soğutma içinde ek bir fan alsan veya sıvı soğutucu işini görebilir.. Bakırda olabilir.
 
CmptrCanavarı

CmptrCanavarı

Üye
    Konu Sahibi
Yok overclock işinden vaz geçtim bazı tanıdıklarım hiç tavsiye etmedi bu arada ekran kartım overlocklu değil ve kasada oan doğru bakan bi fan var ayriyetten yani kasada 2 adet fan var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt