Faturasız Numara taşıma sonrası Türk Telekom'un hattımı tanımaması

crazyslamdunker

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar.
Kasım ayinda hattımı Türk telekomdan vodafone'a taşıdığımdan beri Türk telekom'dan aradıklarında " aradığınız numara kullanilmamaktadir " diyor. Ben aradığımda direkt "çağrı sonlandırıldı" diyor. Aynı zamanda mesajlar da gitmiyor. Anlaşılan Türk telekom hattımı silmiş. Ne yapmalıyım?
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Ne Zaman Taşıdın Hattın Açıldımı?
 

crazyslamdunker

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone hatanın telekom da olduğunu ve bildirdiklerini söylüyor. Şu an telekomu bekliyoruz sanırım.
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt