NTV: Saçma Haber Kanalı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
|SEÇKiN|

|SEÇKiN|

Üye
Mesajlarınızı aratın genelde siz benim mesajlarıma cevap veriyorsunuz:D

Bu mesaj istisnaydı.Bir haber kanalını bile dini yönden ele alınca dayanamadım cevap verdim.

Bu konularda şüphesiz bilginiz var buna saygı duyuyorum ancak insanları dini yönden değerlendirmek yada suçlamak hiç ama hiç doğru bir davranış değildir.Dinimizin hoşgörüye dayandığını şüphesiz benden çok daha fazla biliyorsunuz.Buna özen göstermenizi istiyorum sadece.İyi forumlar.

doğru, ben sizin mesajlarınıza cevap yazmak zorunda kalıyorum çünki...
çünki yanlış fetvalar veriyorsunuz, tashih etmezsem manen yükümlü hissediyorum kendimi...
ikincisi, yahudiliği Allah kur'anda lanetlemiştir. çünki dünyadaki bütün kargaşanın, kaosun, savaşların, acıların perde arkasında hep yahudi vardır.


Allaha emanet ol, kal sağlıcakla.
 
  • Beğen
Tepkiler: memoli6767


minoo

minoo

Üye
normaldir arkadaşım. doğuş grubu gizli yahudi (sabataist) dönmelerindendir. bu ülkenin hayrına bir iş yapmaları düşünülemez zaten.

Gizli yahudiler de madem, siz alıntıladığınız bilgiyi nerden buldunuz, eliniz ne kadar uzun merak ettim açıkçası. Ya da ulu orta bir bilgi ise neden "gizli yahudi" dediniz.. Muamma.

Kaldırımdaki arabaların camlarını kırın diyen bir
MİLLETvekili tabii ki haksızdır. Bu ülkede trafik polisi, polis, jandarma gibi her türlü güvenliği sağlamakla yükümlü rütbeye sahip insanlar var. Benim bile kaldırıma park ettiğim oluyor. Keyfinden kaldırıma park etmez kimse.
"Aa dur yayaların yolunu kapatayım da biraz pislik olsun" demez kimse. Bu da otopark sorunu, belediyelerin sorunudur. Haberleri gayet doğru ve yerinde bence. Şahsen ben NTV izliyorum. Adil ve objektif haber yaptıklarına da inanıyorum.

Samanyolu, Flash Tv ve TRT de izlemediğim, hatta açmaya bile yeltenmediğim kanallar arasındadır bu arada :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye


doğru, ben sizin mesajlarınıza cevap yazmak zorunda kalıyorum çünki...
çünki yanlış fetvalar veriyorsunuz, tashih etmezsem manen yükümlü hissediyorum kendimi...
ikincisi, yahudiliği Allah kur'anda lanetlemiştir. çünki dünyadaki bütün kargaşanın, kaosun, savaşların, acıların perde arkasında hep yahudi vardır.

yav de get işine, bi daha konuşturma beni. kalkıp bana hoşgörü dersi veriyorsun, tarih okumadan, bilmeden!
sana bu konuda sayfalar dolusu yazabilirim, fakat kesiyorum burada.
hakkaten ilk kez bu denli tepemin tasını attırdın, başardın bunu ya bravo sana.

umarım bu son olur, ve bir daha mecbur bırakmazsın beni.
Allaha emanet ol, kal sağlıcakla.


Bakın Türkiye Cumhuriyeti çoğunluğu müslüman olmakla beraber her çeşit dini inançlı insanları içerisinde barındıran bir ülkedir.Adamların neye inandıkları umrumda değil.Ama siz her defasında olayı dine getiriyorsunuz.Her yahudi kötü olacak değil insanları insan olarak değerlendirmek çok mu zor?Bırakın isteyen istediğine inansın.


----------Eklendi @ 22:28:38 ---------- Yazıldı @ 22:27:34 ----------

ayrıca fetva vermem kimseden de fetva almam.Allahla arama 3.şahısları sokmam bu kadar basittir.
 
fullwar

fullwar

Üye
Bölümdeki hoşgörü çerçevesinde, saygı sınırları zorlandığından forumun sağlığı açısından kilit lütfen. Bir televizyon kanalı yüzünden din ve ırkçılık söylemlerini doğru bulmuyorum. Burası ırkçılık yada din propagandası yapan bir site değildir. Burası cep telefonları genel konusu olan bir kültür ve paylaşım sitesidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor, greenmile ve minoo
minoo

minoo

Üye
Bölümdeki hoşgörü çerçevesinde, saygı sınırları zorlandığından forumun sağlığı açısından kilit lütfen. Bir televizyon kanalı yüzünden din ve ırkçılık söylemlerini doğru bulmuyorum. Burası ırkçılık yada din propagandası yapan bir site değildir. Burası cep telefonları genel konusu olan bir kültür ve paylaşım sitesidir.

Nokta :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt