|SEÇKiN|
Üye
Mesajlarınızı aratın genelde siz benim mesajlarıma cevap veriyorsunuz
Bu mesaj istisnaydı.Bir haber kanalını bile dini yönden ele alınca dayanamadım cevap verdim.
Bu konularda şüphesiz bilginiz var buna saygı duyuyorum ancak insanları dini yönden değerlendirmek yada suçlamak hiç ama hiç doğru bir davranış değildir.Dinimizin hoşgörüye dayandığını şüphesiz benden çok daha fazla biliyorsunuz.Buna özen göstermenizi istiyorum sadece.İyi forumlar.
doğru, ben sizin mesajlarınıza cevap yazmak zorunda kalıyorum çünki...
çünki yanlış fetvalar veriyorsunuz, tashih etmezsem manen yükümlü hissediyorum kendimi...
ikincisi, yahudiliği Allah kur'anda lanetlemiştir. çünki dünyadaki bütün kargaşanın, kaosun, savaşların, acıların perde arkasında hep yahudi vardır.
Allaha emanet ol, kal sağlıcakla.



