Yardım Note 3 Şarj sorunu

Pilde note serisi çok iyi ama tatmin etmezse z2, z3 falan onların da pili çok iyi
 
    Konu Sahibi
@Jelly Beanci hocam arkadasimda iphone 6 var sabahtan aksama kadar elinden dusmuyor hayret ediyorum vallahi. 3 saat boyunca oyun oynadi nete girdi falan derste . Dedi %96 yla grldim suan %82 . sasirdim beni etkiledi acikcasi. Iphone almaya beni iten sey ise androidden cok sıkıldım hangi telefonu alsam yazilimsal bir hata mutlaka gozume carpiyor. Rom yapincada malum garanti sıkıntısı cıkıyor. 1 kac telefonuma yaptim ondada tam verim alamadim acikcasi. Siz ne onerirsiniz sarji uzun giden ekrani 4 ile 5 inch arasinda olan telefonlardan ?
Pilde note serisi çok iyi ama tatmin etmezse z2, z3 falan onların da pili çok iyi
@byAndroid hocam guzelde suan icin duzeldide. iphone kullanicilarina bakiyorum. Adamlar cidden cok uzun sure kullaniyorlar telefonu. Hocam birde androidden sıkıldim surekli bir hata yazilimsal. Hep biseyler gozume carpiyor. Bilmiyorum iphone 6 gozume hos ve cazip geldi. acikcasi 5 inc ve ustu telefon istemiyorum artik. Cidden tasimasi zor oluyor.
 
Ben iphone kullanmam kardeşim nedenini söyleyim. Tamam cihazları güzel hızlı çok stabil ve güncelleme olayı da güzel ama karşılamıyor beni her istediğimi yapamıyorum. Android de herşeyi yapıyorsun pc gibi kullanıyorsun telefonu. İphone bana göre değil kısıtlamalar bana göre değil en büyük fark bu zaten
 
    Konu Sahibi
@byAndroid usta haklisin O konuda. Fakat ben cep telefonu istiyorum. Cebe sigan bilgisayar degil . Sarji 1 2 gun rahat rahat giden cep telefonu istiyorum. Rom root gibi seyler yapmam cihazima. Guncelleme gelmeden netten baska bir guncelleme yuklemem. Mesaj yazmak oyun oynamak nette surf , fotograf cekmek ten baska bisey yapmam.
 
Al iphone 6 yı o zaman. Senlik cihaz
 
Eger butceniz var ise Galaxy S6 Kesinlikle öneririm. veya Galaxy S5'de olabilir. Bu cihazlarda en onemlisi hizli Şarj özelliği mevcut. Birde uzun sure Şarj dayanma özellikleri sayesinde Tercih edilebilir. Ornegin S5'deki Ultra Güç Tasarruf Özelliği sayesinde isine yarayabilir...
 
    Konu Sahibi
Hocam tesekurler fakat ben tercihimi iphone 6 plustan yana kullanacagim. guc tasarrufuna bile gerek olmadan direk 10 saat aktif kullanim veriyor. Suan samsungun herhangi bir cihazi 5 saat online oyunla sarjini tamamiyla bitirebilirken 6 plus canli canli 5 saat online oyunlar %50 ye indi sarji . Sitede actigim konuda sarj surelerini gorebilirsiniz. Eger iosu begenirsem birdaha androide donmem. Bundan sonrada bir daha samsunga donus yapmicam bu konuda kararliyim cunku cok ovdukleri note 3 u kullaniyorum ve verdigim paraya aciyorum cok pismanim. Cok kizginim samsunga. kimseyede onermiyorum.
@CaptainPrice. Iphone 6 ve 6plus hakkindaki gorusleriniz nedir hocam ?
 
Tepkiler: CaptainPrice.
Note 3 ü sevmeme sebep olan tek şey çok çok çok kısa şarj süresi ve çok çok çok uzun pil ömrü. 1 yılı gecti bataryadan hala memnunumm
 

techn0

Üye
Yeni batarya aldiktan sonra batarya grafigindeki iniş çıkışlar duzeldimi ayni sorun bende var ama sadece inişli çıkışlı bir sorun varda batarya aldigim zaman gecermiki?
 

xmustx

Üye
Note 3'ün bataryası seni tatmin etmemişse tablet al 4000mahlık belki tatmin eder..
 

xmustx

Üye
Note 2 de olabilir