Telefon Tavsiyesi Note 3 mü Yoksa LG G2 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
Sakin Olun G2 Aldım 1 Ay oldu çokta memnunum :) :sirit:
 


idogru

Üye
Bence lg g2 6 aydir kullaniyorum surekli tel deyistirirdim. Aldigimdan beri baska tel ilgimi cekmiyor,gerisini var sen dusun
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
G2 note 3 ün yanında halt etmiş. Kıyaslanması bile akıl karı değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
xmustx

xmustx

Üye
2 aylık konu
 
xmustx

xmustx

Üye
note 3 kullanmaya başladım.telefon o kadar hatasız ki hiç foruma girmiyorum :) canım sıkılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
xmustx

xmustx

Üye
yok onuda sevmiyorum pek.mc 5 hesap banlandı bide..
 

zaffer06

Üye
lg g2 batarya süresi samsunga göre daha uzun gidiyor. mesela mobil şebeke ile internette iken samsungda batarya 1,5 dakikada bir 1 puan düşüyor lg de bu iki dakikayı geçiyor. g2 daha ergonomik. ama samsungtaki kadar yazıları rahat okuyamıyorsunuz piksel kalitesine rağmen neden öyle bende bilmiyorum. g2 sanki daha renkli. tabiri caizse g2 çizgi film izliyormuşsun hissi veriyor ekranında. Samsung note 3 ün kendi klavyesi de çok güzel türkçe karakter için harfe bir saniye basılı tutuyorsunuz direk türkçe karakter yazılıyor ekrana. Lg de bunu yapman için harfi bulup sağa sola kaydirman gerekiyor.iki telefonun hızı da çok iyi. Samsung note 3 bir kademe daha hızlı geldi bana. ikisini de bir müddet kullanip görmek lazım bakalım hangisi daha önce donma yaşayacak kullanıp görmek lazım donma oluyor mu olmuyor mu diye. sizin için büyük ekran, özellik fazlalığı, artırılabilir hafızası, değiştirilebilir pili önemli ise ve batarya süresi (g2 ye göre tabi. Yoksa telefon normal kullanımda 1,5. 2 günü çıkartıyor) çok fazla önemli değil ise samsung note 3 alın. çok güzel telefon bir çok özellikle donatılmış . eğer belli bir süre kullanımdan sonra (ki bunu deneyip görmek lazım ya da iki telefonu da uzun süre ile kullananlara sormak laxım) donma olmazsa kesinlikle samsung derim. Daha doğrusu donma olayını en geç hangi telefon yapacaksa onu almak daha mantıklı.
 
Son düzenleme:
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bence hem Lg g2 hem de Note 3 al :kro2:
 
xmustx

xmustx

Üye
note 3 kullanıyorum batarya daha yavaş düşüyo ??
 

furkankaya559758

Üye
İkisi arasında Note 3 daha iyi ama bu fiyatlarda bir telefon istiyorsan Sony Xperia Z2 öneririm.
 
cortex47

cortex47

Üye
Note 3 ile G2 kıyaslanamaz bana göre. Bence Note 3'ün rakibi G3 olabilir ancak. G2 ile Note 3 Neo'yu kıyaslarsınız.
 

zaffer06

Üye
z 2 güzel ama onda da görüntülü konuşma yok malesef. Fiyatı biraz daha düşünce note 3 almak mantıklı
 

Benzer Konular

bilisimler
Cevap
2
Görüntüleme
315
DarkredBlue61
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt