Seglopsi
Üye
s5 in mi şarjı uzun gidiyo note 3 ün mü?
s5i aldım
inanıp inanmaya bilirsin bu benim kendi kullandığımdan bi görüntü ikiside kendi cihazıma aiit ozaman senin note 3 ün 3200 maH benim eski note 2 demde 3100 mah hadi sen bu kadar ekran yapabiliyomusun ? yapamazsın tabi herşey mah değilNe demek mah değeri ile ilgili değil? Hiç katılmıyorum, ikincisi yazılım istediği kadar hızlı tüketsin note 3 te olan yazılım s5 te de var onda farklı değil veya note 2 de 4.4.2 farklı değil. 3-5 uygulama farkı var ve dediğin gibi ekran kalitesi var hatta işlemci farkı var ama bunlar bile dediğiniz kadar uzun fark etmez ben inanmıyorum. Mah değeri çok önemli çok. Ben yaklaşık 7-8 belki biraz daha fazla note 2 kullandım onuda biliyorum bir çok rom kurdum hatta telefonu sırf ditto note 3 rom için aldım nawy sayesinde. Kısacası inanmam ben
şöyle söyleyiym huwaie ascende 4100 mah batarya var z3 de 3200 mah batarya var ama z3 daha uzun bi süre kullanabiliyosun bunu araştır deirm ve daha bişey demem. inanamak senin elindemAh değeri önemli değil diyen biriyle daha fazla tartışmamhiç bir telefonunda 9 saat ekran alacağına inanmam
herşeyi kapadıktan sonra 3110 gibi kullanmanın anlamıyok bence ben normal kullanım fotosunu attım sen 3 saat alman normal ocihazda bende kullandım oyüzden sattım yazılım farkı 4.4.2 aşırı şarz tüketi oyüzden emin s5de 2800 mah batarya ile 6 saatlik ekran görüntüsü alırımBen inanmam. Ben yoğun çalışan biriyim gün içinde pek telefonla oynayamıyorum sabah öğle biraz ve akşam genellikle biraz oyun ve günde ortalama 3 saat alıyorum ve şarjım bu halde bir günde bitiyor. Mobil veri sürekli açık. Sen diyorsunki mobil veri açık wifi açık oyun şu kadar saat oynuyorum o halde 5 saat 6 saat hatta 9 saatlik resim atıyorsunsen mobil veri falan açmasan oyun oynamasan 15-20 saat ekran süresi alacaksın o zaman hiç inandırıcı değil bana göre. Kişisel algılama sen değil başkasıda söylese inanmam.
ben ikicihaz arası 300-400 mah cok fazla fark etceni düşünmüyorum önemli olan şarj tüketimi kernel olsun yazılım olsun çok etki ediyorKernelle ilgili birşey arkadaşlar.
Tabi mahta biraz etkiliyor.
ben ikicihaz arası 300-400 mah cok fazla fark etceni düşünmüyorum önemli olan şarj tüketimi kernel olsun yazılım olsun çok etki ediyor
ben note 2de bütün gereksiz sistem uygulamalarını dahi kaldırmıştım dn3 v5 agni kernelli kurmuştum hatta arkdaş inanmadı söyleyim dedmKernel en çok etkileyeni. Mah aslında etkiler ama android olunca fazla etkilemiyor. Mesela iOS e 3200 mah koysak androidin 10 katı fazla açık kalır. Sonuçta androidin mantığında sürekli arka planda uygulama yenilenme olduğu için biz onu 10 binde yapsak çok fark etmez.
Senin mantığına göre s5 in bataryası daha az giderben ikicihaz arası 300-400 mah cok fazla fark etceni düşünmüyorum önemli olan şarj tüketimi kernel olsun yazılım olsun çok etki ediyor
Note 3 N900e developer kıtlıgı var maalesef yoksa bende 7 saat almisligim var stock kitkattaben note 2de bütün gereksiz sistem uygulamalarını dahi kaldırmıştım dn3 v5 agni kernelli kurmuştum hatta arkdaş inanmadı söyleyim dedm
güldürdünSenin mantığına göre s5 in bataryası daha az gidersöylediğin doğru bende katılıyorum yazılım ve uygulamalar etkiler evet ama mAh değeri önemli değil demene tamamen karşıyım. S5 ekranı nedir? Uygulamaları nelerdir? Yazılımı nedir? Ve batarya özelliği nedir? Note 3 ekranı daha büyük o yönden hadi biraz fark etsin. Birde parmak izi okuyucu var telefonda. Ben s5 in note 3 den daha az ekran süresi ve batarya süresi alacağını idda ediyorum.
Parlaklık oranını ne şekilde kullanıyosunuz acaba? Bende sürekli full parlaklık o yönden daha az almam normalNote 3 N900e developer kıtlıgı var maalesef yoksa bende 7 saat almisligim var stock kitkatta
Şu parlaklık ve bazen güneşte üstü kullanıyorum kısık kullanmaktan nefret ederimParlaklık oranını ne şekilde kullanıyosunuz acaba? Bende sürekli fu ll parlaklık o yönden daha az almam normal
Neyse sonuç olarak yeni bi telefon kullanıyosun hayırlı uğurlu olsungüldürdünsana kaç saat ekran süresi istiyosan onu atacam yarın aksama )
başarılıNote 3 N900e developer kıtlıgı var maalesef yoksa bende 7 saat almisligim var stock kitkatta
Neyse sonuç olarak yeni bi telefon kullanıyosun hayırlı uğurlu olsunama ne dersen ne yaparsan o konuda beni tatmin edemessin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?