Eskiyi hatırlamak istedim... (Nasıl unutabilirim ki?) http://www.youtube.com/watch?v=S-QCZToWuvg
Atakan Üye Konu Sahibi Nostaji:Galatasaray-Arsenal(UEFA Finali) Eskiyi hatırlamak istedim... (Nasıl unutabilirim ki?) http://www.youtube.com/watch?v=S-QCZToWuvg
Atakan Üye Konu Sahibi arslansem' Alıntı: Diğer bölümlerdeki nostaljiye göre biraz ağır basmış Genişletmek için tıkla ...
Cynical Üye Hala kulaklarımda çınlar: Bravo Adams! Harikasın Adams! Evet, diğer nostaljilere göre biraz ağır kaçmış.
Hala kulaklarımda çınlar: Bravo Adams! Harikasın Adams! Evet, diğer nostaljilere göre biraz ağır kaçmış.