Nostaji:Galatasaray-Arsenal(UEFA Finali)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Atakan

Atakan

Üye
    Konu Sahibi
Nostaji:Galatasaray-Arsenal(UEFA Finali)
Eskiyi hatırlamak istedim...
(Nasıl unutabilirim ki?)

http://www.youtube.com/watch?v=S-QCZToWuvg
 


arslansem

arslansem

Üye
Diğer bölümlerdeki nostaljiye göre biraz ağır basmış :naughty: :naughty: :ehe
 
Cynical

Cynical

Üye
Hala kulaklarımda çınlar:
Bravo Adams! Harikasın Adams! :)
Evet, diğer nostaljilere göre biraz ağır kaçmış.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt