Perfect!
Üye
ya puanıma göre baktım işte hepsını tek tek baksam ooo![]()
tamam madem kolay gelsin
ben puanıma göre bişey bakamıyom puanıma göre yer yok
kafamdaki yerler imkansız ya netcem bilmiyom
sana kolay gelsin
ya puanıma göre baktım işte hepsını tek tek baksam ooo![]()
gecen sene gırebılıyomusum aydın adnan menderesetamam madem kolay gelsin
ben puanıma göre bişey bakamıyom puanıma göre yer yok
kafamdaki yerler imkansız ya netcem bilmiyom
sana kolay gelsin
ama bu sene tutarmı bılmem yazarım belkı
gecen sene gırebılıyomusum aydın adnan mendereseama bu sene tutarmı bılmem yazarım belkı
2009 a da bak bu klavuza cok guvenme
vardır ıllakı ya okadar karamsar olma
evet yuksek okulaimkansız olduğu için pek takmıyom kafamdaki yerleri son tercih hakkıma kadar yazıcam ya tutarsa diye ama imkansız işte
adnan menderes güzeldir
tıp fakültesi burası sanırım sen sağlık yüksek okuluna gitcen ama
düz lise mezunumusunbilgisayar mühendisliği yada türevleri yeni bölümler var bakıcam artık ama zor işte dediğim gibi

düz lise mezunumusun
benım kardesım meslek lisesi cıkıslı kocaelı üniversıtesınde okuyo bılgısayar makine bölümünde ama mühendıslık hakkı vercekler yakındır bugünde haberını okudum ..bılgısayar mühendıslıgıne gecıs yapacak
senın varmı öyle bır ıhtımalın![]()
ösym bu ara cok hata yapıyo sıkma canını belkı sanada kıyak gecerben anadolu lisesi mezunuyum
ama ne fayda hiç bi ihtimal yok nerdeyse hata kaza yerleşirsem diye bakıyorum
stres oluyo ınsan bılıyorum olmadı seneye olmadı dger sene dıye..ben artık umudum kalmadı 3.gırısım bu öylesıne grdım katsayı kalktı dye gerı aldılar sonra ..bende yatırmısken gıreyım dedım yoksa gırmıycektım kpssye agırlık verdım o bılgılerımle yaptım bıseyler ıste..ösym bu ara cok hata yapıyo sıkma canını belkı sanada kıyak gecerstres oluyo ınsan bılıyorum olmadı seneye olmadı dger sene dıye..ben artık umudum kalmadı 3.gırısım bu öylesıne grdım katsayı kalktı dye gerı aldılar sonra ..bende yatırmısken gıreyım dedım yoksa gırmıycektım kpssye agırlık verdım o bılgılerımle yaptım bıseyler ıste..
saol canım baktım baskent universıtesıne gırebılıyodum burslu ama kriterleri cok berbat..burs aldıgın sene boyunca mezun olduktan sonra hastanesınde calıscaksın beleseBurslu bi üniversiteden bahsetmişsin tatlım klavuzun sonunda bu gibi konular için açıklamalar oluyo oradan bakabilirsin ne kadarını karşılıyo diye....
dilerim senin için en iyisi olur...![]()

sakarya kocaelı bursa oraları hep yazcam zaten ..karadenız ve batı yazcamSakaryayı tavsiye ederim![]()
umarım saol║█►→ØиuЯ←◄█║;2507515' Alıntı:hadi bakalım hayırlısı
umarım diledigin bölüme girersin![]()

