nolur nolur herkes baksın =)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Perfect!

Üye
ya puanıma göre baktım işte hepsını tek tek baksam ooo:D

tamam madem kolay gelsin
ben puanıma göre bişey bakamıyom puanıma göre yer yok
kafamdaki yerler imkansız ya netcem bilmiyom
sana kolay gelsin
 


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
tamam madem kolay gelsin
ben puanıma göre bişey bakamıyom puanıma göre yer yok
kafamdaki yerler imkansız ya netcem bilmiyom
sana kolay gelsin
gecen sene gırebılıyomusum aydın adnan menderese :D ama bu sene tutarmı bılmem yazarım belkı:ehe
2009 a da bak bu klavuza cok guvenme
vardır ıllakı ya okadar karamsar olma
 

Perfect!

Üye
gecen sene gırebılıyomusum aydın adnan menderese :D ama bu sene tutarmı bılmem yazarım belkı:ehe
2009 a da bak bu klavuza cok guvenme
vardır ıllakı ya okadar karamsar olma

imkansız olduğu için pek takmıyom kafamdaki yerleri son tercih hakkıma kadar yazıcam ya tutarsa diye ama imkansız işte
adnan menderes güzeldir


tıp fakültesi burası sanırım sen sağlık yüksek okuluna gitcen ama
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
imkansız olduğu için pek takmıyom kafamdaki yerleri son tercih hakkıma kadar yazıcam ya tutarsa diye ama imkansız işte
adnan menderes güzeldir


tıp fakültesi burası sanırım sen sağlık yüksek okuluna gitcen ama
evet yuksek okula
bende yapmaya kesın karar verırsem 30 tercıh hakkımı da doldurcam bakalım olmadı zaten seneye

--------------- Ekleme ---------------

halil hangı bölüm istıyosun sen
 

Perfect!

Üye
bilgisayar mühendisliği yada türevleri yeni bölümler var bakıcam artık ama zor işte dediğim gibi
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayar mühendisliği yada türevleri yeni bölümler var bakıcam artık ama zor işte dediğim gibi
düz lise mezunumusun
benım kardesım meslek lisesi cıkıslı kocaelı üniversıtesınde okuyo bılgısayar makine bölümünde ama mühendıslık hakkı vercekler yakındır bugünde haberını okudum ..bılgısayar mühendıslıgıne gecıs yapacak
senın varmı öyle bır ıhtımalın :hmmm
 

Perfect!

Üye
düz lise mezunumusun
benım kardesım meslek lisesi cıkıslı kocaelı üniversıtesınde okuyo bılgısayar makine bölümünde ama mühendıslık hakkı vercekler yakındır bugünde haberını okudum ..bılgısayar mühendıslıgıne gecıs yapacak
senın varmı öyle bır ıhtımalın :hmmm

ben anadolu lisesi mezunuyum
ama ne fayda hiç bi ihtimal yok nerdeyse hata kaza yerleşirsem diye bakıyorum
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
ben anadolu lisesi mezunuyum
ama ne fayda hiç bi ihtimal yok nerdeyse hata kaza yerleşirsem diye bakıyorum
ösym bu ara cok hata yapıyo sıkma canını belkı sanada kıyak gecer :D stres oluyo ınsan bılıyorum olmadı seneye olmadı dger sene dıye..ben artık umudum kalmadı 3.gırısım bu öylesıne grdım katsayı kalktı dye gerı aldılar sonra ..bende yatırmısken gıreyım dedım yoksa gırmıycektım kpssye agırlık verdım o bılgılerımle yaptım bıseyler ıste..
 

Perfect!

Üye
ösym bu ara cok hata yapıyo sıkma canını belkı sanada kıyak gecer :D stres oluyo ınsan bılıyorum olmadı seneye olmadı dger sene dıye..ben artık umudum kalmadı 3.gırısım bu öylesıne grdım katsayı kalktı dye gerı aldılar sonra ..bende yatırmısken gıreyım dedım yoksa gırmıycektım kpssye agırlık verdım o bılgılerımle yaptım bıseyler ıste..

valla bilmiyorum ya görcez artık kader kısmet
valla napcam bilmiyom büyük ihtimal sene artık
ama umudum yok ya görcez artık
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
hayırlısı olsun
 

Perfect!

Üye
hayırlısı ...
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
hadi bakalım hayırlısı :)
umarım diledigin bölüme girersin :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Sakaryayı tavsiye ederim :)
 
sevimrecep

sevimrecep

Üye
Burslu bi üniversiteden bahsetmişsin tatlım klavuzun sonunda bu gibi konular için açıklamalar oluyo oradan bakabilirsin ne kadarını karşılıyo diye....
dilerim senin için en iyisi olur...:)
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Burslu bi üniversiteden bahsetmişsin tatlım klavuzun sonunda bu gibi konular için açıklamalar oluyo oradan bakabilirsin ne kadarını karşılıyo diye....
dilerim senin için en iyisi olur...:)
saol canım baktım baskent universıtesıne gırebılıyodum burslu ama kriterleri cok berbat..burs aldıgın sene boyunca mezun olduktan sonra hastanesınde calıscaksın belese:ehe
zaten cok şükür yerlesıyorum devlet universıtelerine de..ama klavuz da deısmeler yapılms heralde sımdı bakcam bıde umarım puanlar zıplamamıstır cok

--------------- Ekleme ---------------

Sakaryayı tavsiye ederim :)
sakarya kocaelı bursa oraları hep yazcam zaten ..karadenız ve batı yazcam

--------------- Ekleme ---------------

║█►→ØиuЯ←◄█║;2507515' Alıntı:
hadi bakalım hayırlısı :)
umarım diledigin bölüme girersin :)
umarım saol:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt