Nokta Atışı Telefon Tavsiyesi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ismuail

ismuail

Üye
    Konu Sahibi
Nokta Atışı Telefon Tavsiyesi ?
Arkadaşlar Bir kaç gündür arayış içerisindeyim ve forumda konuda açmıştım ama bu sefer telefonda aradığım kesin özellikleri buldum .Aslında aklımda motorola atrix var ama yinede şu özelliklere göre başka telefon önerisi alırsam daha iyi olur motorolaya fazla güvenemiyorum bide s3 mini düşünüyorum ama ondada flash desteği yok acaba bu flash çok şey kaybettirirmi bana ? neyse...hemen yazıyorum ve sizden bu özelliklere sahip telefon önerisi bekliyorum ;

1)3.5" Ekran Ve üzeri (En fazla 4" büyük telefon sevmiyorum)
2)1 GB Ram
3)En az 1ghz işlemci (Çift çekirdekli olursa daha iyi olur)
4)Flash desteği (adobe flash veya flash lite vs)
5)720p video oynatma desteği.

Evet arkadaşlar bunlar olsun yeter şuanlık bütçe belirmiyorum ama bana çıkıpta S3 vs demeyin o kadar bütçem hiçbir zaman olmicak yılbaşında vatanda yılbaşı indirimleri falan olacak büyük ihtimalle o zaman almayı düşünüyorum yinede 3 aşşağı 5 yukarı bütçem 800 çok zorlarsam 900 TL...
 


alaStar

alaStar

Üye
Kardeş s3 mini tam sana göre sen flash desteği yok dendiğine bakms flash yüklenir o telefona
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Atrix senin için biçilmiş kaptan daha ne bekliyorsun...
 
ismuail

ismuail

Üye
    Konu Sahibi
S3 mininin SDN.net video incelemesinde inceleyen kişi telefonu resmen gömdü o yüzden soğudum s3 miniden atrixinde sıfırı piyasada yok hepsiburada.comdaki ürünlerde kullanılmış cihazları kakalıyorlarmış...Atrix'in temiz 2. elleri var ama onlarda neredeyse sıfır fiyatına veriyorlar çok kararsız kaldım aradığım telefonu bi türlü bulamıyorum
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
TELEFONU Gömdü derken telefon cok mu berbat.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ya kardeşim kim gömmüş s3 miniyi ben galaxy w kullanıyorum benim telefonu yerden yere vurması lazım s3minin yanında hurda kalıyo ama beni dinle s3 mini al hem flash desteğide oluyo apk olarak yüklüyosun çok basit şahsen ben çalıştırdım ve videoda izledim bak çok telefon takip ediyorum s3 miniden güzel ve fiyatı iyi bir telefon yok atrix işlemci olarak aynı olabilir ama bende seni atrixten soğutuyorum neden dersen s3mininin amelod ekranı ve kaliteli kamerası yeter görünüşündeki şıklığı hiç söylemiyorum bile hem atrixin cynogenmod desteği fazla yok ama xdada felan s3miniye hemen rom yapmışlardır o yüzden s3 mini

- - - Eklendi - - -

flash playeride açtığım konulardan bulabilirsin yüklemsi çok basit ama yükleyemezsen mesaj atabilirsin
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
nokia n9 veya l820
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
nokia n9 veya l820

Aynen katılıyorum. Nokia N9 aslında tam aradığı telefon. Açık kaynak kodlu olduğu için android yükler ve çift işletim sisteminin keyfine bakar.
Ha android tam kararlı sürüm olmasa da oyun uygulamalar gayet iyi çalışıyor.
 
alaStar

alaStar

Üye
Adam Flash diyo siz l820 :ehe
 
Kerim.

Kerim.

Üye
n9da android varken telefon ozelligi kullanilmiyo yalniz:)
 
ismuail

ismuail

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy s2 nasıl arkadaşlar ics güncellemesini alıcakmı vede donanım olarak isteklerimi karşılarmı ?
 
ismuail

ismuail

Üye
    Konu Sahibi
upup
 
OmerAslantas

OmerAslantas

Üye
Galaxy s2 nasıl arkadaşlar ics güncellemesini alıcakmı vede donanım olarak isteklerimi karşılarmı ?

S2 al hic durmadan. Jelly Bean kullaniyorum ben. Mutiwindow da var. Omega v16.2 yukleyince harika oldu.

Ama alirken dikkat et I9100 al I9100G falan olmasin sakin.

Suna bi' bak ikna olacaksin eminim:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt