Nokia'ya mail atıyoruz destek arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'ya mail atıyoruz destek arkadaşlar
ARKADAŞLAR BİLİYORSUNUZ NOKİA WİNDOWS İLE ANLAŞTI VE SYMBİANI BİRAZ GERİ PLANA ÇEKİCEKLER.BENDE GÜZEL BİR MAİL AYARLADIM BAZI SORUNLARIMIZIN YAZDIĞI VE KONU AÇTIM BİRÇOK ARKADAŞIMIZ KATILIMDA BULUNDU.SİZLERDENDE DESTEK BEKLİYORUM..
KONUDA HERŞEY ANLATILMIŞTIR NOKİAYA MAİL ATTIKTAN SONRA SİZE TELEFONLA DÖNECEKLER SORUNLARIMIZI BELİRTİNİZ ARADIKLARINDA LÜTFEN..

KONU LİNKİ: http://www.maxicep.com/symbian-3-destek/nokiaya-mail-atalim-462267.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

AYNA
Cevap
1
Görüntüleme
521
luckysleven
phasan
Cevap
0
Görüntüleme
530
phasan
phasan
Cevap
2
Görüntüleme
701
phasan


Üst Alt