evet arkadaşlar beni de yazın ben de destekliyorum özellikle sertifika mevzusu yüzünden gt racing motor academy ve hero of sparta yı indirmek istedim ama kalkıp kredi kartı isteyince tabiri cayizse apıştım kaldım. malum herkesin kredi kartı yok. yapsınlar şu satış işlemini kontörlü herkes orjinal alır fiyatlar zaten yeterince uygun bence aksini düşünen var mı arkadaşlar?
az once nokia dan aradilar sikayetinizi.aldik dediper .nokianin wm ye gecisi sizi.asla etkioemicek dediler .iyun olayini sordum oviden kredi kartimiz olmadigi icin sqlatin alamioruz acaba gameloft o yuzddenmi oyun cikarmio dedim suan calsmalarin devam ettigini oyun cikacagini soledi .son olarak suana kadar hep symbian vardi asla yok olmucak seklinde konustu wm bunun yanina ek olarak gelicek bu sizi hicbir sekilde.etkilemicek dedi ve 30-40 kisinin ayni maili attigimizi soledm farkindayiz hangi konuda daha cok skayet gelirse.onlara yogunlasioruz dediler
az once nokia dan aradilar sikayetinizi.aldik dediper .nokianin wm ye gecisi sizi.asla etkioemicek dediler .iyun olayini sordum oviden kredi kartimiz olmadigi icin sqlatin alamioruz acaba gameloft o yuzddenmi oyun cikarmio dedim suan calsmalarin devam ettigini oyun cikacagini soledi .son olarak suana kadar hep symbian vardi asla yok olmucak seklinde konustu wm bunun yanina ek olarak gelicek bu sizi hicbir sekilde.etkilemicek dedi ve 30-40 kisinin ayni maili attigimizi soledm farkindayiz hangi konuda daha cok skayet gelirse.onlara yogunlasioruz dediler
yaklaşık 1 dk önce nokia destek hattından deniz hanım aradı ve symbian^3 işletim sistemini asla bırakmayacağız dedi merak etmeyin yıllardır java işletim sistemin kullanan cihazları ürettik ve üretmeye devam ediyoruz symbian^1 ürettik hala destekliyıruz dedi kısaca yeni işletim sisteminide üreteceğiz ve onula birlikte tüm sistemlerimize desteğimiz devam edecek dedi ama lanet olasıca kafam sormayı unuttum 5800 a güncelleme gelecekmi diye tşk edip kapattım
ama neyseki msj işe yaradı arkadaşlar lütfen sizlerde mail atın
Arkadaşlar ben bir şey sorucam size basit bir soru merak ettimde yeni konu açmak istemedim konu kirliliği olmasın diye bu kendi konumdan sormak istedim.N8 ilk aldığınızda şarjı bittikten sonra kaç saat şarjda tuttunuz?