Nokia'ya mail atalım

tasarimx

Üye
Ask Nokia

Nokia ile irtibat kurduğunuz için teşekkürler; mesajınız gönderilmiştir ve mümkün olan en kısa zamanda yanıtlanacaktır.



bende varım iyi fikir
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Güncellendi..
 

mucaht

Üye
bende mail i gönderdim bile.
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
liste tekrar güncellendi..
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
umarım nokia ilgimizi görürde programlar konusunda destek verir..
 
evet arkadaşlar beni de yazın ben de destekliyorum özellikle sertifika mevzusu yüzünden gt racing motor academy ve hero of sparta yı indirmek istedim ama kalkıp kredi kartı isteyince tabiri cayizse apıştım kaldım. malum herkesin kredi kartı yok. yapsınlar şu satış işlemini kontörlü herkes orjinal alır fiyatlar zaten yeterince uygun bence aksini düşünen var mı arkadaşlar?
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
tekrar güncellendi
 
az once nokia dan aradilar sikayetinizi.aldik dediper .nokianin wm ye gecisi sizi.asla etkioemicek dediler .iyun olayini sordum oviden kredi kartimiz olmadigi icin sqlatin alamioruz acaba gameloft o yuzddenmi oyun cikarmio dedim suan calsmalarin devam ettigini oyun cikacagini soledi .son olarak suana kadar hep symbian vardi asla yok olmucak seklinde konustu wm bunun yanina ek olarak gelicek bu sizi hicbir sekilde.etkilemicek dedi ve 30-40 kisinin ayni maili attigimizi soledm farkindayiz hangi konuda daha cok skayet gelirse.onlara yogunlasioruz dediler
 

yilan53

Üye
çok iyi demişsin sürekli üstünde durursak bazı şeylerin yapmak zorunda kalırlar
 
yaklaşık 1 dk önce nokia destek hattından deniz hanım aradı ve symbian^3 işletim sistemini asla bırakmayacağız dedi merak etmeyin yıllardır java işletim sistemin kullanan cihazları ürettik ve üretmeye devam ediyoruz symbian^1 ürettik hala destekliyıruz dedi kısaca yeni işletim sisteminide üreteceğiz ve onula birlikte tüm sistemlerimize desteğimiz devam edecek dedi ama lanet olasıca kafam sormayı unuttum 5800 a güncelleme gelecekmi diye tşk edip kapattım
ama neyseki msj işe yaradı arkadaşlar lütfen sizlerde mail atın
 
yazilari telden yazdiim icin biraz kaymis k.b
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
yazilari telden yazdiim icin biraz kaymis k.b

Hangi yazılar kaymış foruma yazdıkların normal görünüyor...

--------------- Ekleme ---------------

Attığımız maillerin işe yaradığına gerçekten çok sevindim..atmayan arkadaşlar lütfen sizde gönderin..
 

Maximien

Üye
Benide aradılar. Maili nokia ya ilettik falan filan dediler
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ben bir şey sorucam size basit bir soru merak ettimde yeni konu açmak istemedim konu kirliliği olmasın diye bu kendi konumdan sormak istedim.N8 ilk aldığınızda şarjı bittikten sonra kaç saat şarjda tuttunuz?
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
güncellendi.