Nokia'ya mail atalım

5800 Kullanıcısı olsam da N8'in gelişmesini isterim. Bende varım
 

yilan53

Üye
arkadaşlar bugün beni aramış google ama telefon yanımda değiildi açamadım bir arkadaşımı da aramış o da atmıltı burda mail atanları tek tek arıyorlar sanırm bu da ilgilendiklerinin kanıtı sizde ararlarsa herşeyi soyleyin çekinmeyin sybian elden gitmesin ilgilendikleri iyi boşa atmış olmuyoruz
 

clarsa

Üye
bende varım.

ek olarak symbiyan 3 sonraki güncellemesinde facebook vs videolar izlenebilsin. daha rahat bir video keyfi olsun bunuda yazın

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar iş karışmadan yardımcı olayım şimdi herkez burda symbiyan ile ilgili sorununu bi mesajımı alıntı yaparak yazsın sonra sorunları dile getirelim :=)
 
Az önce Nokia'dan aradılar, attığım mail ile ilgili. WM7 ile ilgili yazılım şuan virüslü ve inceleme altında felan dedi, bende zaten WM7 karşıtı bir mail attığımı istemediğimi söyledim, oda konuyla ilgilendiklerini, ileriki zamanda durumla ilgili bilgiyi haber vereceklerini, bunu sitedende takip edebileceğimizi söyledi. Bende umarım symbian değişmez dedim, teşekkürleştik kapattı. Başka aranan, bilgisi olan arkadaş varmı?
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi

n8 ile faceden video izlenemiyor mu? benim n8'im yok o yüzden bilgim yok.
 

Aynen bende bundan bahsediyordum. İlgileniyorlar. En azından bizimde ilgilendiğimizin farkındalar.
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bende varım ama yapmam gereken neyse bana pm ile bilgi verirseniz sevinirim

Ana başlıkta yazıyor herşey oradaki konuyu orada belirtilen linkteki nokia destek hattına göndericeksin.
 
iphone kullansamda aklım hala N8'de... maddi durum yüzünden N8 alamadım.

bende varım.
 

buketcik

Üye
ben üzerime düşeni yaptım
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncellendi.arkadaşlar isimlerini yazdıranlar mailleri atıyorlar dimi??
 
çok çok çok iyi olr bnde warım
 
süper bir fikir kardeş çok önemli bir noktaya parmak basmışsın ben mesajı göndermeye başlıyorum bile
 

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Gönderren arkadaşlara teşekkürler.Göndermeyenlerde göndersinler lütfen..