Nokia'dan Lumia620 icin resmi koruma kılıfı

  • 12 Mart 2013
  • 1693 Okunma
  • 17 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. < Resmi açmak için tıklayın >


    Nokia'nın şimdilik en uygun fiyatlı wp8 telefonu olan Lumia 620 icin koruma kılıfı resmi olarak Nokia blogunda tanıtıldı.

    CC-3061 koduna sahip aksesuar lumia620 telefonlari darbe ve cizilmeye karşi korudugu gibi ayni zamanda suya karşi da koruma sagliyor.

    < Resmi açmak için tıklayın >

    Bu koruma kılıfı şimdilik gri ve sarı kombinasyonuyla gelicek ve Nisan ayı başlarında 25€ fiyat etiketiyle raflarda yerini alıcak.
     


    Yazan: papakudioflu
  2. haber için :tşk:
     
  3. Haber için teşekkürler abi. Biraz pahalı değil mi? Bu nokia aksesuarlar için fiyat belirlerken neyi göz önüne alıyor, çok merak ediyorum. :hmmm

    Geçen hafta sonu gittiğim bir mağazada bu aksesuar için bana verilen fiyat 890TL
    < Resmi açmak için tıklayın >
     
  4. Ama o çok güzel ve JBL :)
     
    -Kazuva- ve OttomaN TigeR bunu beğendi.
  5. hem jbl hem nokia hem de kablosuz:hmmm evet fiyat biraz fazla ama gercekten harika bir şey.
     
    OttomaN TigeR bunu beğendi.
  6. 25€ Ucuz Mu Yani .? :S
     
  7. benim bilgisayarda jbl var çok güzel ses çıkartıyor.herkes şaşırıyor çıkardığı sese :ehe
     
  8. Ama anlatılamaz bir ses kalitesi var, almamak için zor tuttum kendimi. :D Telefon ile eşleştirdikten sonra mağazanın her yerinden başlatıp durdurabiliyorsun. Bu arada çaldığım müziklere hasta oldular. :kıskıs:
     
  9. JBL farklı bir şey.Eski arabamızın arkasında kabinli 1000 vardı mükemmeldi :)

    Bu cihazlar da bence hem diğer mobil cihazların hem de diğer standların yapamadıklarını yapıyorlar.

    Boşuna dememiş adamlar.

    "Gel, Keşfet, Aşık Ol !"
     
  10. :evet:
     
  11. acaba jbl aksesuarlarının fiyatları ne zaman düser acaba
     
  12. abi sen nokiadan daha çok reklam yapıyorsun valla
     
  13. cogu insan yenilikleri ogrenmek icin maxicep.com gibi teknoloji sitelerini takip ediyor. bu urunler henuz Nokia Türkiye tarafından lanse edilmedi. O yüzden bu tür ürünler ile ilgili bilgileri en erken bizleri takip ederek ögrenebilirsiniz.
     
  14. Günün Anlamlı Sözü ... :kop2:
     
  15. Şimdi çıkarsalar nolur çıkarmasalar nolur ben zaten telefonun anasını ağlattım.:ehe Arka kapaktan parça koptu, rengi aktı, ön tarafta çatlak var. Kimse benim kadar hor kullanmamıştır herhalde (h)
     
  16. tam senlik o zaman:D
     
  17. Turkcelle sordum kapaklar ancak 1 ay sonra gelirmiş bayilere yani o zaman benim tel kırılır :ehe
     
  18. :tşk: çok güzel
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
25/09/2018 - 06:13