Nokia'dan 3 Boyutlu Albüm önizlmeli

Sponsorlu Bağlantılar

full force

full force

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'dan 3 Boyutlu Albüm önizlmeli
Nokia nın orjinal resim albümü programı ben kullanıyorum gayet güzel bir program





 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: doping18, frk uzn, by_suskun2323 ve 50 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler.
 
alp047

alp047

Üye
çok güzel birşeye benziyor
 

osman özer

Üye
Çok güzele benziyor.
 

batuhantopal

Üye
teşekkürlerde o Yazı Stili ve Temayı Bana Gönderirmisin?
 
full force

full force

Üye
    Konu Sahibi
yazı stili flipfont programındaki adpro
http://www.maxicep.com/s60-3rd-yazi...icin-37-adet-turkce-karakter-font-313611.html
tema ise benim açmış olduğum 5800 teması
http://www.maxicep.com/symbian-9-1-...0-olmayanlara-5800-temasi-240x320-372785.html


--------------- Ekleme ---------------

yalnız arkaplanı ben değiştirdim telefonun hackli ise temayı nereye kurduysan C ya da E, ben C'ye kurarım.C/resource/skins/64b026ae80ee6555/themepackage.mbm dosyasını bu dosya ile değiştir

--------------- Ekleme ---------------

bu konuyu ben açtım yararlanabilirsin http://www.maxicep.com/sizlerden-ge...-resmi-degistirme-hacke-gerek-yok-401194.html

--------------- Ekleme ---------------

telefonunun hackli olmasına gerek yokmuş
 
hakjan01

hakjan01

Üye
teşekkürler
 
forcecell

forcecell

Üye
ooo çok teşekkürler
 
full force

full force

Üye
    Konu Sahibi
Bir Şey Değil
 
rkap

rkap

Üye
eyvallah
 
bozdemirt

bozdemirt

Üye
çook teşekkürler ne zamandır bu programı arıyordum sonunda buldum :aha:
 
tanergedik

tanergedik

Üye
paylaşım için teşekkürler
 
rambo027

rambo027

Üye
teşekkürler
 
kendal_47

kendal_47

Üye
eline sağlık
 

OğuzcanAbi

Üye
saolasın güzel paylaşım
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
güzelmiş
 
full force

full force

Üye
    Konu Sahibi
bir şey değil sağolun
 
kanaryamustafa

kanaryamustafa

Üye
güzel programa benziyor ellerine sağlık
 

batuhantopal

Üye
yazı stili flipfont programındaki adpro
http://www.maxicep.com/s60-3rd-yazi...icin-37-adet-turkce-karakter-font-313611.html
tema ise benim açmış olduğum 5800 teması
http://www.maxicep.com/symbian-9-1-...0-olmayanlara-5800-temasi-240x320-372785.html


--------------- Ekleme ---------------

yalnız arkaplanı ben değiştirdim telefonun hackli ise temayı nereye kurduysan C ya da E, ben C'ye kurarım.C/resource/skins/64b026ae80ee6555/themepackage.mbm dosyasını bu dosya ile değiştir

--------------- Ekleme ---------------

bu konuyu ben açtım yararlanabilirsin http://www.maxicep.com/sizlerden-ge...-resmi-degistirme-hacke-gerek-yok-401194.html

--------------- Ekleme ---------------

telefonunun hackli olmasına gerek yokmuş


teşekkürler :) inş Çalışır :)))) Tel E71
 
full force

full force

Üye
    Konu Sahibi
Siz sağolun arkadaşlar
 

Benzer Konular



Üst Alt