kullanıcıadları
Üye
Tehlike ";5113650][FONT="Impact' Alıntı:
Ne diyosun çözemedim?
Tizen diyor.Samsung ve Intel'in geliştirdiği yeni bir işletim sistemi.MeeGo'nun halefi olarak görülüyor...-
Tehlike ";5113650][FONT="Impact' Alıntı:
Ne diyosun çözemedim?
Tizen diyor.Samsung ve Intel'in geliştirdiği yeni bir işletim sistemi.MeeGo'nun halefi olarak görülüyor...-
nokianın tahtını koruması için android çıkarmasına gerek yok en azından oyle birşey bu saatten sonra mümkün değil. Bir kere microsoft ile anlaşmasını yaptı ve nokia şu anda wp8 platformunda en sağlam yerde olan bir firma. Ben wp8den çok umutluyum.
Nokianın yaptığı en büyük hata desteği vermemek.Symbian 3 e destek verseydi oyun ve uygu. konusunda şuan 3 büyük olurdu.wp8 icin Uygulama ve oyun cesitliliginin kalitesi ve bollugu ile müsteri cekebilir. Fakat ayni oyun ve uygulamalar android ve iosa da cikacak zaten. Millet suan android revacteyken neden wp8 tercih etsin orasi düsündürür. Nokia meego ya yeterli destek ve yatirimi yapsaydi suanin androidi meego olabilirdi ozaman.
wp8 icin Uygulama ve oyun cesitliliginin kalitesi ve bollugu ile müsteri cekebilir. Fakat ayni oyun ve uygulamalar android ve iosa da cikacak zaten. Millet suan android revacteyken neden wp8 tercih etsin orasi düsündürür. Nokia meego ya yeterli destek ve yatirimi yapsaydi suanin androidi meego olabilirdi ozaman.
Aynen doğru ama oyun ve uygulama konusunda geliştirseydi kendini gerçi çok geç artık..meegodanda hiçbir şey olmaz artık.
Wp için bir çok W8 uygulaması ve bazı oyunlar geleceğinden olabilir mi ? Oyun diyince hemen Crysis 3 olarak anlamayın telefonların kaldırabileceği zibil çeşit oyun var ve bunların Wp8'e gelmesi çok olağan.Aynı şekilde W8'dekinin aynısı olan tarayıcılar ve uygulamalarda gelecek.Yeni uygulama, oyun yazan bir adam Wp8'e de kolaycana yazacak ama Android ya da IOS için bu söz konusu değil.Microsoft'un PC sektöründeki ağırlığı işe yarayacak yani.Aynı uygulama ve oyun olursa IOS ya da Android'te Wp daha çok tercih edilir çünkü stabilitesi ve tarayıcısı daha başarılı.
- - - Eklendi - - -
MeeGo neysede Symbian'dan bi cacık olmazdı.3 yıl önceden geliştirmeye başlasa belki.
Geç artık onu daha erken yapıcaklardı.Zaten herkes nokiadan nefret etmeye başladı sanmıyorum android zaten kendini geliştiyor günden güne[/FONT]
Geç değil aslında.Jolla geliyor sadece adam akıllı 1 telefon modeli üretmesi ve marketini azıcık daha geliştirmesi yeter.İşlemcisi v.s iyi bir MeeGo'lu telefon olursa zaten Nitroit ile marketi kimse dert etmez.
Nokia'nın işine yaramaması ile işe yaramaması farklı şeyler.22 Milyon Dolarda çok daha fazla para kazandırırdı işe yarar patentler olsaydı boş yere satılmazdı yaniAyrıca alıntı yapmana gerek yoktu.

wp8 icin Uygulama ve oyun cesitliliginin kalitesi ve bollugu ile müsteri cekebilir. Fakat ayni oyun ve uygulamalar android ve iosa da cikacak zaten. Millet suan android revacteyken neden wp8 tercih etsin orasi düsündürür. Nokia meego ya yeterli destek ve yatirimi yapsaydi suanin androidi meego olabilirdi ozaman.
Evet.Sadece markasını tanıdıkları için alıyorlar bazen telefonları
sadece markası nokia diye o telefonu alan birsürü insan var. O yüzden wp8 geride kalmayacak bu konuda.

Çok güzel laf yedim şuanda.Bir çok kullanıcı telefonun detaylarından pek anlamıyor zaten,böyle kullanıcılar için öncelikler tasarım kamera ve reklamda göze hoş gelmesi oluyor genellikle,Nokia da bu konularda reklamda pek olmasa da diğerlerinde bence gayet başarılıVe emin olun bu forumdakiler kadar samsung ve apple bile istemiyor Nokia nın batmasını rekabet onların da işine geliyor çünkü ama nato kafa nato mermer.. İlla donanım illa oyun

sadece markası nokia diye o telefonu alan birsürü insan var. O yüzden wp8 geride kalmayacak bu konuda.
sadece markası nokia diye o telefonu alan birsürü insan var. O yüzden wp8 geride kalmayacak bu konuda.
Artk her gecen gün insanlar uyaniyor telefonlari özellikleriyle bir kiyaslayip almaya bakiyorlar. Para veriyorum en iyi olsun diyorlar. Sadece nokia oldugu icin alan insanlarda kalmayacak ileride. İns tutar ama wp8 de tutmazsa nokia ne yapacak cok merak ediyorum.
- - - Eklendi - - -
Artk her gecen gün insanlar uyaniyor telefonlari özellikleriyle bir kiyaslayip almaya bakiyorlar. Para veriyorum en iyi olsun diyorlar. Sadece nokia oldugu icin alan insanlarda kalmayacak ileride. İns tutar ama wp8 de tutmazsa nokia ne yapacak cok merak ediyorum.
benim wp8den çok beklentim var. Iphone 4s çift çekirdek 512 mb ram ile 4 çekirdekli 1 gb rami olan galaxy s3 e kafa tutabiliyor. Bu da stabil olduğu için ki wp8 de en az iOs kadar stabil lumia 900 Tek çekirdek ile galaxy s3 ile kıyaslanabiliyorsa wp8in getirileri çok demektir.
Wp için bir çok W8 uygulaması ve bazı oyunlar geleceğinden olabilir mi ? Oyun diyince hemen Crysis 3 olarak anlamayın telefonların kaldırabileceği zibil çeşit oyun var ve bunların Wp8'e gelmesi çok olağan.Aynı şekilde W8'dekinin aynısı olan tarayıcılar ve uygulamalarda gelecek.Yeni uygulama, oyun yazan bir adam Wp8'e de kolaycana yazacak ama Android ya da IOS için bu söz konusu değil.Microsoft'un PC sektöründeki ağırlığı işe yarayacak yani.Aynı uygulama ve oyun olursa IOS ya da Android'te Wp daha çok tercih edilir çünkü stabilitesi ve tarayıcısı daha başarılı.
ümitli olmak gerekbenim wp8den çok beklentim var. Iphone 4s çift çekirdek 512 mb ram ile 4 çekirdekli 1 gb rami olan galaxy s3 e kafa tutabiliyor. Bu da stabil olduğu için ki wp8 de en az iOs kadar stabil lumia 900 Tek çekirdek ile galaxy s3 ile kıyaslanabiliyorsa wp8in getirileri çok demektir.
Umarim dedigin gibi wp8 tutar nokianin batmasini asla istemem. Zamanla görecez..
- - - Eklendi - - -
Stabilite zaten isin sırrı. 4 cekirdek cok gereksiz ve bos. Yap sistemini en iyi stabil sekilde. Ekstra cekirdekti falan kullanma malzemeden kar edip cihazi daha ucuza sür piyasaya. Ozamab iphone gibi oturmus bir sistem olursun. Umarim wp8 bu sekilde beklenilen umudu karsilar.
Wp'nin IOS'tan daha hızlı ve stabil olduğunu düşünürsek 2 çekirdekli bir cihaz bile JB almış 4 çekirdekli cihazların performansına güle oynaya yetişecektir.

