Del Rey
Üye
o zaman kardeşim projenin sonuna gelmeden konu açmıyacaksın açarsan sana baskıda yapılır moralde bozulur yap ispatla konunu o zaman aç kimse gık diyemez
Yapılır, yapılmaz; o kısmı biz çoktan geçtik. Biz yapabildiğimiz kadar yapacağız. Yapamaz, vazgeçersek de çevirdiğimiz makaleler, yaptığımız işlemler, hepsini Geliştirici'ye koyarım başkaları yararlanır. Bu arada yazdığın mesajın bir üstüne bakarsan neden koymadığımı yazdım.
madem bu kadar gizli bir proje, niye en başından bunu yapıcam diyorsun insanlara? hiç konuşmasaydın madem bilinmesini istemiyorsun?Zaten Chayanne projesi en başından beri gizliydi. Yalnızca adımızı ve ne yaptığımızı belirttik. Ondan önce yaptığımız Facebook durumları vs. vs. ise önceki projeye ait. pRime'ın bahsettiği benim başlatmadığım, yalnızca içinde bulunduğum bir proje. Yani önceki proje. O projeyi de ben kapattırdım, ve Rambo ile aldığım bir karar. O ÖM'yi de gösterebilirim.
aman Allah'ım hala gizli diyor.
aynı şeyi "nokia'dan telefon alıyorum" derken de yaptın ama ne oldu almadığın ortaya çıktı ve cardanadam bu benim sana gösterebileceğim en açık kanıtlardan sadece birisidir.
şimdi kıvırma vaz geçmek falan yukarıdaki yazılarda öyle demiyorsun
madem gizli neden konusu açılıyor ilk başlard
madem bu kadar gizli bir proje, niye en başından bunu yapıcam diyorsun insanlara? hiç konuşmasaydın madem bilinmesini istemiyorsun?
nasıl değil Erdem? Bootloader'ı kırıyoruz diyen sen değil misin? iki proje nasıl bir anda ayrıldı?O konu Chayanne'e ait değil de ondan. O konu bana ait bile değil.
Erdem e-posta'nı kontrol etsene bir.
nasıl değil Erdem? Bootloader'ı kırıyoruz diyen sen değil misin? iki proje nasıl bir anda ayrıldı?
Geldi zaten, ben de cevap gönderdim?
- - - Eklendi - - -
Bak anlatayım, ilk konu Sdeeo'ya ait. Bootloader'ı kırma projesiydi. Ancak daha sonra konu amacından çok saptı, daha sonra da sonlandırıldı. O konuda elde ettiğim kaynakları da aldım, Chayanne isimli başka bir proje başladı. Amacı yalnızca Bootloader'ı kırmak ve eski projeden kalma kişilerle yürütülmüyor. Bootloader'ı kırmaya çalışıyoruz, orası ayrı.
amacından mı saptı? adam sizinle bildiğin dalga geçti ve sen buna amacından sapma mı diyorsun???
Peki, evet o kısım öyle.
O resimde de yanlış anlaşılma olmasın açıklayayım: Sx1'in bootloader'ı kırık olarak geliyor, Sx1 donanımına sahip S60v3 cihazlar üzerinde denemeler yapmıştık. Daha doğrusu, karşılaştırma. Yani aralarında ne fark var diye. Ancak işe yaramamıştı. İnternette bulabileceğiniz gibi, Sx1 üstünde çalışan Linux videoları YouTube'da mevcut.
konu kilit çöp
one minute,
siz nokiayı eleştiremezsiniz. nokia king yıkılmaz
daha 808 gelecek bi, lumıa 900 falan gelecek ohooo nokia daha Türkiye den çok ekmek yiyecek
nokia severler dernegi oldukça.
nokia batar elinde kalmış telleride türkiyeye satarsatar yani.
benim kafam basmıyor hala bu nokia nın savunulacak bir taraflarını buluyorsunuz.
kendisine bile hayrı dokunmazken bizlere ne hayrı dokundu. döneminde iyidi kabul ediyoruz ama devir geçeli çok oldu. Atı alan üstküdarı geçti he heyyy. uyanın be arkadaşım uyanın.
yok carla gelecek yok don gelecek.
gelse ne yazar gelmese ne yazar, doğan görünmlü şahin oluyor başka birşey degil.
memnun olanlara sözüm yok, telefonu telefon olarak kullnamaya devam etsinler
arm9 işlemcili pek az s60v3 cihazı var ve symbian os 9.1 kullanıyor zaten.
işte onu diyorum sistem dosyaları çok farklıdır. yemez. boşuna uğraşmışsın.Hayır, sistem dosyaları arasında bir karşılaştırma yaptık. Sonra da o dosyaları Sx1'deki olduğu türden düzenlemeye çalıştık.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?