pRime.
Üye
ben o kişiden bahsetmiyordum ya neyse, yorumlarda yazan bir çocuk daha vardı.Bence 'Yalancı' ve 'Sen nasıl bir insansın' gibisinden şeyler gayet de hakarettir. 13 yaşındaki saf dostum mu? O benim dostum bile değil! Sx1 yalanını söyleyen ve onu doğruya çıkaran benim. O konuyu da ben kapattırdım.
ben o kişiden bahsetmiyordum ya neyse, tekrar söylüyorum kendine buradan pay çıkarma. hala yalan söylüyorsun. bu arada buyur nokia'nın press release'i; vertu yok, meltemi yok!
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Meltemi tabletler çıkmışken neden Meltemi gidiyor ki şimdi?
Can Pehlivan olabilir mi bahsettiğin kişi?
olabilir. göremediğim için sayfayı hatırlamıyorum.Meltemi tabletler çıkmışken neden Meltemi gidiyor ki şimdi?
Can Pehlivan olabilir mi bahsettiğin kişi?
yok hünkarım o değil.Şu Sdeoo galiba...
olabilir. göremediğim için sayfayı hatırlamıyorum.
al sana melteminin bittiğine dair ayrıntılar.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - Eklendi - - -
yok hünkarım o değil.
Şu Sdeoo galiba...
Şu Sdeoo galiba...
yok hünkarım o değil.
Sdeoo değil diyor.Oytun Abi'ye sormam gerekiyor, bu konuda asıl bilgi sahibi olan o.
Can Pehlivan, o gün sana cevap veren kişilerden. Bu forumdaki adı Sdeoo (: Onunla tek kelime laf konuşmadım, o sana karşı cevaplar yazdı. Arkadaş olduğumuzu nereden çıkarttın?
- - - Eklendi - - -
Evet, tam kendisi.
nokia kazanıyor bizim çoçuklar yine birbirine girmiş
hayır, sanırım ibrahim kızılırmak diye birisiydi.Oytun Abi'ye sormam gerekiyor, bu konuda asıl bilgi sahibi olan o.
Can Pehlivan, o gün sana cevap veren kişilerden. Bu forumdaki adı Sdeoo (: Onunla tek kelime laf konuşmadım, o sana karşı cevaplar yazdı. Arkadaş olduğumuzu nereden çıkarttın?
- - - Eklendi - - -
Evet, tam kendisi.
nokia kazanıyor bizim çoçuklar yine birbirine girmiş
Sdeoo değil diyor.
sadece ilk yorumlar için geçerli.Biraz öyle oldu.
GB yi anlamıştımPage not found!!!FL'yi anlamadım..Ben GingerBeard'ı kısaltınca GB oldu,takım ismine benzettim.Ama bu arada SII için çok başarılı ICS rom var demişti "klongs".
hayır, sanırım ibrahim kızılırmak diye birisiydi.
oytun abi ile ben konuşuyorum zaten onlara sormana gerek yok bu olaylardan onun da haberi var bu arada.
nasıl hatırlayayım göremiyorum ki yorumları. ezberlemeli miyim okuduklarımı gördüklerimi? hayır. unutmam gayet normal hiç değilse insanları kandırmıyorum ben kaldı ki oradaki yorumları bir de silmişsin. daha da uzatmayacağım bu tartışma benim için çoktan bitti. konuları değiştirip duruyorsun.Tam olarak kim olduğunu hatırlamıyor bile.
pRime bu sana, hatırlamadığın kişinin profil fotoğrafı genellikle beyaz ve üstünde kendi çizdiği belli olan tuhaf bir şekilsizlik yaşan çizim erkek çocuğu var mıydı?
gönder bakalım.Peki, ona da e-postaları göndermem gerekecek sanırsam.
Sen bir de s II deki tadı süper bir aletArkadaşlar selam Burdan defalarca android kullananları kovaladım dalga geçtim bir çok şey yaptım .Bir gün c6-01 'im çalındı n79 aldım ve bir süre onunla idare ettim durumu ayarlayınca 2. el bir n8 almaya karar verdim heyecanla ve aldım bi problemi çıktı gittim değiştirdim 2. n8 dede sorun çıktı (sorunların altını çizmek için yazmıyorum benim şansızlığım).Bende en iyisi dedim 0 birşey alayım tabi gidip te n8 1000 tl üstü bir fiyat veremezdim düşündüm taşındım değişiklik olsun diye samsung galaxy wonder aldım 3 haftayı aşkın bir süredir kullanıyorum sonuç olarak dedim ki kendime bunca zaman ben ne yapmışım android 2.3.6 gingerbread ve üstü sürümlerden bahsediyorum başka bir dünya telefon her türlü işlemi bilgisayar tadında yapıyor symbian kesinlikle ilkel kıyas kabul etmezler maalesef üzülerek söylüyorum şuan n8 i bedava verseler almam kullanmam kullanamam .Android lerin şarjının az gittiği falan tamamen sehir efsanesi n8 den fazla gidiyor. 2.3.6 gingerbread ve üstü bir android telefon aldığınızda başka bir dünyanın kapılarını aralayacaksınız sizi temin ederim. Üzgünüm ama gerçek bu .Bende bur da birçok kez aynı hatayı yaptım fakat pişmanım Biz burada kendimizi kandırıyoruz buna bir dur demeliyiz ki nokiada kendine gelsin artık .
Meltemi product creation was in Ulm and Oulu. SW development in Espoo (UX, Linux core), Tampere (UI FW + Qt) + all Qt sites (Trolltech heritage). Over 1000 people focused on that. Nokia security working hard to ensure code does not leak outside Nokia, they already closed development enviroments and wikis this morning before announcements. By now they most propably have wiped hard drives where Meltemi code was residing.
Arkadaşlar selam Burdan defalarca android kullananları kovaladım dalga geçtim bir çok şey yaptım .Bir gün c6-01 'im çalındı n79 aldım ve bir süre onunla idare ettim durumu ayarlayınca 2. el bir n8 almaya karar verdim heyecanla ve aldım bi problemi çıktı gittim değiştirdim 2. n8 dede sorun çıktı (sorunların altını çizmek için yazmıyorum benim şansızlığım).Bende en iyisi dedim 0 birşey alayım tabi gidip te n8 1000 tl üstü bir fiyat veremezdim düşündüm taşındım değişiklik olsun diye samsung galaxy wonder aldım 3 haftayı aşkın bir süredir kullanıyorum sonuç olarak dedim ki kendime bunca zaman ben ne yapmışım android 2.3.6 gingerbread ve üstü sürümlerden bahsediyorum başka bir dünya telefon her türlü işlemi bilgisayar tadında yapıyor symbian kesinlikle ilkel kıyas kabul etmezler maalesef üzülerek söylüyorum şuan n8 i bedava verseler almam kullanmam kullanamam .Android lerin şarjının az gittiği falan tamamen sehir efsanesi n8 den fazla gidiyor. 2.3.6 gingerbread ve üstü bir android telefon aldığınızda başka bir dünyanın kapılarını aralayacaksınız sizi temin ederim. Üzgünüm ama gerçek bu .Bende bur da birçok kez aynı hatayı yaptım fakat pişmanım Biz burada kendimizi kandırıyoruz buna bir dur demeliyiz ki nokiada kendine gelsin artık .
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?