MasteLaa
Üye
İnternet tarayıcısındaki önbellek, Symbian N8'de sanal RAM benzeri bir özellik kullanıyor ve hayır önbellek sanal RAM değil. Tarayıcıdaki önbelleği de biz C'den E'ye alabiliyoruz zaten CFW yaparken.
Sanal RAM değil ki bu, bildiğimiz kanlı canlı fiziksel RAM olarak kullanabilmek.
Bootloader konusunda o kalıp dosyasını da birleştirebilsem düzenlenmiş UBOOT gelecek, bunun üstünde çalışıyoruz zaten. Bu projeleri yapamazsını da gayet güzel demiştin, ben de sana cevap yazmıştım hatta. Onun üstüne de şöyle demiştin 'DailyMobile'den o kadar kişi beceremedi siz mi becereceksiniz?'Aksini iddia etme lütfen.
rambo ile konuştum ben o konu kapanırken. böyle bir şey söylemedi kendisi
işte nedenini açıkla madem bu kadar iç içesin nokia ile bilmen lazım senin neden fp1 alamadığımızı. zaten beklediğim yok, cfw ile zaten kanıtlanacak bunlar. ben diyorum ki donanım gayet yeterli.
meego ya yatırım yapılmadığı için bağımsız geliştiricilerin çabasıyla çıkıyor uygulamalar ama belli ki sen onlara bakmamışsın bile daha iyi diyebildiğine göre. "n9 uygulamalarından güzel" demek hiçbir dayanağın olmadan konuşmaktır kardeşim.
o vertu gerçek bile değil, sadece birisi ortaya atıyor herkes atlıyor bu gerçek mi diye.
Samsung 4 cekirdek yapti da nooldu? gereksizmis bilmem neymis deyip bazi ulkelerde 2 cekirdek yaptilar. WP android gibi donanimi mahveden bir sistem degil. O yuzden gerek yok 4 cekirdege. WP8 2 cekirdekli olucaksa yeter de artar bile.
Nokia tarafından verilmiyor FP1, bu kadar. Hiç de gidip sormadım neden FP1'i vermiyorsunuz diye. Tekrar diyorum, adımı yalancıya çıkartma istersen sana e-postaları gösterebilirim. İlk buluşmamızda hatta Nokia'nın sponsor olduğu Amy Winehouse konserine gidecektim, rahmetli yapamamıştı o konseri.
Herhangi bir Metro UI uygulaması çok daha güzeldir. En azından evimdeki güvenlik kamerasını Lumia'dan izleyebiliyorum, IE kullanmadan istediğim bir siteye kayıt olup, güvenlikli şifremi de kaydedebiliyorum, oturum açabiliyorum. İstersen devamını da söylerim.
yapamayacağınızı hala iddia ediyorum aksini niye iddia edeyim ki? dailymobile'e bak bakalım kimler nelerle uğraşmış adamlar symbian'ın altını üstüne getirdiler. sadece cortex işlemcilerde çalışan hx patcher bile n8'e portlandı her ne kadar overclock kısmı işe yaramamış olsa da.
he bu arada normal hafızayı tamamen fiziksel hafızaya dönüştüremezsin. n900'deki sanal ram gibi olur en fazla ki o da symbianda var.
benim iddiam ortada, aylardır neden bir gelişme gösteremediniz madem bootloaderı kırıyoruz diye orda burada yazıp durdunuz? bir ara android kuracağız da dediniz de sonra o post kayboldu nedense face sayfandan.
şimdi de lumia kullandığını mı söylüyorsun? dur tahmin edeyim, onu da nokia gönderdi değil mi?
bu resmi bir satış değil. adamlar sadece nokia'nın tüm hizmetlerini değiştirdiler buna telefon hizmeti de dahil. yakında resmi anlaşma ile satışı duyrulur. ayrıca ben size inanacaksınız diye zorlamıyorum hünkarım neden öyle diyorsun ki şimdi?
Bak diyorum ki ben 4 çekirdek gereksiz olabilir ama herşey gerekli olan şeyi koymak değildir. Yani 4 çekirdekli telefon kulağa çok iyi geliyor değil mi ? İşe yaramasa bile Pazarda iş yapar. Bir telefonu Quad Core diye pazarlamak var diğerini Dual core diye pazarlamak var. hadi sen bilinçli kullanıcısın. Ama başka bir adam gider telefoncuya. Telefoncu derki bu telefon çift çekirdek, diğer telefon 4 çekirdek efendim der. 4 çekirdekli telefon daha iyi der telefoncu, adam gider onu alır. Bu en basidi ilgi çekmektir. Anlamadığım daha bunu kaç kez açıklayacağım. Ayrıca Samsung heryerde 4 çekirdek. Sadece Ram olarak 1 gb olarak geldiği söyleniyor. Güney Korede bu rakam 2 gb ram
Güney Kore de 2 gb ram deniliyor ve sadece bununla kalıyor dostum..Sadece bir haberdi..Böyle bir şey olacağını sanmıyorum..Eğer olursa Samsung kullanıcıları isyan eder zaten..
Bak diyorum ki ben 4 çekirdek gereksiz olabilir ama herşey gerekli olan şeyi koymak değildir. Yani 4 çekirdekli telefon kulağa çok iyi geliyor değil mi ? İşe yaramasa bile Pazarda iş yapar. Bir telefonu Quad Core diye pazarlamak var diğerini Dual core diye pazarlamak var. hadi sen bilinçli kullanıcısın. Ama başka bir adam gider telefoncuya. Telefoncu derki bu telefon çift çekirdek, diğer telefon 4 çekirdek efendim der. 4 çekirdekli telefon daha iyi der telefoncu, adam gider onu alır. Bu en basidi ilgi çekmektir. Anlamadığım daha bunu kaç kez açıklayacağım. Ayrıca Samsung heryerde 4 çekirdek. Sadece Ram olarak 1 gb olarak geldiği söyleniyor. Güney Korede bu rakam 2 gb ram
İşte sonra da diyorsunuz ki neden gizlendiniz, neden paylaşmıyorsunuz? Neden paylaşalım böyle yaparsanız? Hadi diyelim ki paketledik onu bunu Flash attık 1.000 kere denedik olmadı, ne olur? Bootloader'ı kırmak için uğraşıyoruz, yaptıklarımızı şimdilik paylaşmamak en azından moral bozan yorumlardan uzak tutmaya yarıyor.
Symbian'da olan tam olarak Sanal RAM bile değil. Page file adı verilen başka bir sistem. Benimle son satırdaki yazdıkların gibi en azından yararlı olacak şeyler söylesen ikimiz arasında da problem çıkmayacaktır emin ol.
- - - Eklendi - - -
Facebook sayfasından öyle birşey sildiğimi hatırlamıyorum ben. Proje hâlâ devam ediyor, çocuğun biri gelmiş bizi kandırmaya çalışıyor, onu bile ben fark ettim düşün artık. Ki, bu dediğin Bootloader, öyle he dediğin anda kırılabilen birşey değil. Kaç hafta biz sırf makale/bilgi okumakla geçirdik zamanımızı.
benim iddiam ortada, aylardır neden bir gelişme gösteremediniz madem bootloaderı kırıyoruz diye orda burada yazıp durdunuz? bir ara android kuracağız da dediniz de sonra o post kayboldu nedense face sayfandan.
şimdi de lumia kullandığını mı söylüyorsun? dur tahmin edeyim, onu da nokia gönderdi değil mi?
O mesajdan Lumia kullandığımı nasıl çıkarttığın ayrı bir muamma.
En azından evimdeki güvenlik kamerasını Lumia'dan izleyebiliyorum, IE kullanmadan istediğim bir siteye kayıt olup, güvenlikli şifremi de kaydedebiliyorum, oturum açabiliyorum. İstersen devamını da söylerim.
ne demek istedigini anliyorum. ama 4 cekirdek islemcili telefonun fiyati da cok olur. ama Nokia telefonlara bakarsan bir kac telefon haric (n9, 800, 900, 808) tum telefonlar alt ve orta segment telefonlari. dusuk fiyat. Nokianin da guzel yani bu. Nokianin sgs3 ile ayni fiyata olan hicbir telefonu yok. sadece telefonlari daha yuksek fiyata satmak ve senin dedigin gibi ilgi cekmek icin kullanilan gereksiz bir sey. 4 cekirdek gerektiren oyun yok zaten simdilik.
Bak diyorum ki ben 4 çekirdek gereksiz olabilir ama herşey gerekli olan şeyi koymak değildir. Yani 4 çekirdekli telefon kulağa çok iyi geliyor değil mi ? İşe yaramasa bile Pazarda iş yapar. Bir telefonu Quad Core diye pazarlamak var diğerini Dual core diye pazarlamak var. hadi sen bilinçli kullanıcısın. Ama başka bir adam gider telefoncuya. Telefoncu derki bu telefon çift çekirdek, diğer telefon 4 çekirdek efendim der. 4 çekirdekli telefon daha iyi der telefoncu, adam gider onu alır. Bu en basidi ilgi çekmektir. Anlamadığım daha bunu kaç kez açıklayacağım. Ayrıca Samsung heryerde 4 çekirdek. Sadece Ram olarak 1 gb olarak geldiği söyleniyor. Güney Korede bu rakam 2 gb ram
Nokia tarafından verilmiyor FP1, bu kadar. Hiç de gidip sormadım neden FP1'i vermiyorsunuz diye.
canım sen bana inanbileceğimiz nitelikte somut bir şeyler göster ben buradaki yazılarımın hepsini sileceğim söz. ama bunca zamandır ortada bir şey yok. gizli gizli diyip duruyorsunuz. senin son satırlarda yazdıkların kimi bilgilendirecek çok merak ediyorum artık bırak bu oyunu Erdem.
çok iyi hatırlıyorum hatta buraya link bile atılmıştı ama artık linke tıklayınca o sayfaya ulaşılamıyor.
makale okuyoruz laflarıyla insanları ezme, senden kat kat bilgili insanlar var bu forumda.
sana telefonları kim veriyor onları açıkla bakalım.
Sx1'de Linux çalıştırdığını söyleyen arkadaş vardı, onun yalan söylediğini de ben ortaya çıkarttık.
buradan çıkarttım.
Yüklem-özne uyumu süper.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?