az önce işim çıktı yolumun üstü Media markt a uğradım, Nokia x gelmiş biraz inceledim kurcaladım, kamerası 5 mp lik samsungla eşdeğer ama iyi değil, arayuzu fena değil ama çok ta hoşuma gitmedi stok android yakışır ama, dizayn fena değil elde kendini hissettiriyor sağlam bir his veriyor, ekran kalitesi de vasatın biraz üstü, bu kalitede bir telefon için standart bir ekran yeterli bana göre, iç menü (ayarlar menusu, bildirim ekranı menusu vs.) soft hoş bir arayüz olmuş beğendim, fiyatına gelince; bu cihaza bu fiyat azıcık fazla kaçmış, 499tl. Sıfır değilde bekleyip ikinci eli almaya değer bir telefon, 300-350 arası verip ikinci el alınabilir, ben düşünüyorum bu şekilde almayı.