Haber Nokia X'e geçtim :)

Tam beklediğim gibiymiş.
 
Tepkiler: Burak Altun

meg1ddo

Üye
az önce işim çıktı yolumun üstü Media markt a uğradım, Nokia x gelmiş biraz inceledim kurcaladım, kamerası 5 mp lik samsungla eşdeğer ama iyi değil, arayuzu fena değil ama çok ta hoşuma gitmedi stok android yakışır ama, dizayn fena değil elde kendini hissettiriyor sağlam bir his veriyor, ekran kalitesi de vasatın biraz üstü, bu kalitede bir telefon için standart bir ekran yeterli bana göre, iç menü (ayarlar menusu, bildirim ekranı menusu vs.) soft hoş bir arayüz olmuş beğendim, fiyatına gelince; bu cihaza bu fiyat azıcık fazla kaçmış, 499tl. Sıfır değilde bekleyip ikinci eli almaya değer bir telefon, 300-350 arası verip ikinci el alınabilir, ben düşünüyorum bu şekilde almayı.
 
Nokia XL bekliyorum kamera biraz daha iyi olur sanki.
 

MaxipmaN

Üye
Gereksiz geliyor bana hayirlı olsun
 

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Gereksiz geliyor bana hayirlı olsun

eyvallah
2.ele düşmesini beklemek istemedim 499 tabikide pahalı fakat en nihayetinde nokia bu ne yapacağı belli olmaz
 

0MG90

Üye
Paralel ne kadara satar acaba XL yi
 

Emre

Üye
hayırlı olsun
 

2495243

Kapalı Hesap
Kardesim 499 tl verdin sanirim x e lumia 525 de o fiyatti bir karsilastirma yapabilirsin
 

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kardesim 499 tl verdin sanirim x e lumia 525 de o fiyatti bir karsilastirma yapabilirsin

yeteri kadar bu işlerden anlayan birisiyim kardeşim amacım telefon kullanmak olsaydı c6-01 le devam ederdim benim amacım biraz daha bilgi sahibi olmak için piyasaya çıkmış yeni bi ürünü test etmekti kamera hariç kullanımı hoşuma gittiği için de aldım tabi herkes aynı durumda olmadığı için bu değişe bilir kısacası alma nedenim kobaylık.
 
Hayırlı olsun. Bir inceleme fena olmaz.
 
hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan
 
Fiyat makul olunca risk olmadan farkli seyler denemek iyi fikir hayirli olsun
 

MaxWheel

Üye
Bildigim kadarıyla çok farklı bir android var yani nokia bayağı değiştirmiş diye biliyorum googleplay var mı?
 

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bildigim kadarıyla çok farklı bir android var yani nokia bayağı değiştirmiş diye biliyorum googleplay var mı?
normalde yok fakat root ile diğer android cihazlarda neredeyse yapıla bilen herşeyi yapabiliyorum

Fiyat makul olunca risk olmadan farkli seyler denemek iyi fikir hayirli olsun
hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan
eyvallah