Nokia x6 Hakkında....Lütfen yardımlarınız bekliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FermaNHat

Üye
    Konu Sahibi
Nokia x6 Hakkında....Lütfen yardımlarınız bekliyorum
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar. Konuyu uygun bir yere açmadıysam mod ve adminlerden özür dilerim. Sorum şu ki arkadaşlar; Hackli frimware. Ben Nokia X6-00 kullanıcısıyım. Forumda biraz bakımdam belkide ben göremedim ama bulamadım.
Software V. 40.0.002 custom vers. 40.0.002.C03.01 ve Rm-559 gözüküyor. Telefonla ilgili maalesef bu konuda pek bir bilgim yok ama gerekli bir bilgi olursa kontrol edebilirim.

Sizlerden ricam lütfen güzel açıklayıcı bir şekilde programları vs. ve nasıl yapıldığı hakkında detaylı bir bilgi. Ve varsa elinizde güzel stabil çalışan,hızlı, hackli bir frimware.

Şimdiden çok teşekkürler.Saygılar....
 


quigleyarman

quigleyarman

Üye
Firmvire derken?Versiyon güncellemesimi?
 
  • Beğen
Tepkiler: FermaNHat
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Promod belle öneririm kardeşim, epeydir kullanıyorum hiçbir sorun çıkmadı :)

Anlaşılan cfw nedir, nasıl atılır bilmiyorsun özelden mesaj atarsan yardımcı olurum
 
  • Beğen
Tepkiler: FermaNHat
quigleyarman

quigleyarman

Üye
Bele bele yükleyin

---------- Eklendi @ 20:42:44 ---------- Yazıldı @ 20:15:23 ----------

S60 v5 mi belle?
 
  • Beğen
Tepkiler: FermaNHat

FermaNHat

Üye
    Konu Sahibi
Promod belle öneririm kardeşim, epeydir kullanıyorum hiçbir sorun çıkmadı :)

Anlaşılan cfw nedir, nasıl atılır bilmiyorsun özelden mesaj atarsan yardımcı olurum


Evet CFW nedir birazcık bilgi öğrendim araştırarak fakat CFW yüklemeyi bir türlü beceremedim :) Özelden mesaj attım yardımlarını bekliyorum. Dİğer arkadaşlarda yardımcı olmaya çalıştıkları için çok teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: HakaN-06
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Evet CFW nedir birazcık bilgi öğrendim araştırarak fakat CFW yüklemeyi bir türlü beceremedim :) Özelden mesaj attım yardımlarını bekliyorum. Dİğer arkadaşlarda yardımcı olmaya çalıştıkları için çok teşekkür ederim

Ben kullandığım cfwyi önerdim. Forumdada birçok cfw var, araştır şunu yükleyelim de beraber yükleriz hocam :)

Bu arada mesaj gelen kutunuz dolmuş cevap atamıyorum o yüzden :)
 

FermaNHat

Üye
    Konu Sahibi
tmm hocam sağol evet maalesef mesaj kutusu için pek bir yer ayrılmamış forumda şimdi farkettim :) Ben biraz daha araştırıcam bakalım olmadı yarın gün içerisinde tekrar ÖM atarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakaN-06
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt