FermaNHat
Üye
Nokia x6 Hakkında....Lütfen yardımlarınız bekliyorum
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar. Konuyu uygun bir yere açmadıysam mod ve adminlerden özür dilerim. Sorum şu ki arkadaşlar; Hackli frimware. Ben Nokia X6-00 kullanıcısıyım. Forumda biraz bakımdam belkide ben göremedim ama bulamadım.
Software V. 40.0.002 custom vers. 40.0.002.C03.01 ve Rm-559 gözüküyor. Telefonla ilgili maalesef bu konuda pek bir bilgim yok ama gerekli bir bilgi olursa kontrol edebilirim.
Sizlerden ricam lütfen güzel açıklayıcı bir şekilde programları vs. ve nasıl yapıldığı hakkında detaylı bir bilgi. Ve varsa elinizde güzel stabil çalışan,hızlı, hackli bir frimware.
Şimdiden çok teşekkürler.Saygılar....
Software V. 40.0.002 custom vers. 40.0.002.C03.01 ve Rm-559 gözüküyor. Telefonla ilgili maalesef bu konuda pek bir bilgim yok ama gerekli bir bilgi olursa kontrol edebilirim.
Sizlerden ricam lütfen güzel açıklayıcı bir şekilde programları vs. ve nasıl yapıldığı hakkında detaylı bir bilgi. Ve varsa elinizde güzel stabil çalışan,hızlı, hackli bir frimware.
Şimdiden çok teşekkürler.Saygılar....

