nokia x6 16 gb siyah 400 tl

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ookkaayy

ookkaayy

Üye
    Konu Sahibi
nokia x6 16 gb siyah 400 tl
elefonun ufak tefek çizikler hariç kesinlikle hiç bir sorunu yoktur.
kulaklıgı orjinal 5800 kulaklıgı x6 nınki bozuldu
bu arada telefonu sakın 5800 la kıyaslamayın 5800 - x6 nın yanından bile geçmez şöyle diyeyim 5800 basmatik x6 dokunmatik degil hissetmatik resmen eskiden 5800 vardı ordan biliyorum kullandım yani 5800 dokunmatigi berbattı takılmalar flan kendiliginden kapanmalar berbat bişidi yani alıcaksan x6 alıcaksın keyfine bakıcaksın :) taş gibi telefon şekil olarak özellik olarak çok güzel :)
orjinal şarj makinası ucu biraz hırpalanmıştır ikiz bebekler dişlemişte :)
usb kablosu ve cd si
sertifikası (bazı programları yükleyebilmek için gerekli yama gibi bişi telefoncudan sıfır aldıgınız telefonlarda bulunmaz sonradan alınıyor)
800 tane şarkı hit pop arebesk
20 ye yakın çok güzel oyunlar
telefonun hiç bi sorunu yok üst model bi telefon alıcagımdan satıyorum.
kvk garantisi devam ediyor 6 7 aylık telefon
faturası vardır
bazı x6 larda olan türkcel reklamları yoktur
fiyat 400 kesin fiyattır 400 den aşşagı kesinlikle satmıyoruum ayrıca sıfırı şu anda 800 tl dir
kargoyu alıcı öder ptt kargo ile gönderirim
 


schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
garantili hiç kullanılmamış hali 620 lira

400 uçuk 320 de alayım ilk başta 600 liralık tele 500 tl diye ilan vermiştin 320 de herşey dahil
 
ookkaayy

ookkaayy

Üye
    Konu Sahibi
ben 800 tl ye aldım zamanında
320 tl ye kesinlikle vermem satmam gerek yok yani 800 e alıpta 5 ay sonra 300 vericam vermem yani
gönderdigin agresif kaba mesajından dolayı telefonu sana satmıyorum artislik yapmanın bi anlamı yoktu.:off:
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
bak ilk başta telefon satarken egonla telefonu bir tutma forumdaki ayrıntıları sana yansıttım piyasaı böyle hem sende bana mesaj atıp tabiri caizse üre ve ürik asid muhabetti çevirmicektin bende seni uygun dilde gösterdim zaten piyasası 300-350 liralık teli 500-400 alacak kadar gerizekalı bir insan değilim
sana en uygun dille bu durumu anlattım zaten buldum hemde 340 liraya haberin olsun :kotu:
 
ookkaayy

ookkaayy

Üye
    Konu Sahibi
üre ve ürik asid muhabbeti derken ne demek istedigini anlamadım.!<br />
(...Bulursun...)
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
araştır
320liraya sahibinden.com da var

üre ve ürik asid : sidik
sidik yarışı yapma diyorum herneyse benım için bu başlık kapanmıştır :bann:
 
ookkaayy

ookkaayy

Üye
    Konu Sahibi
asıl sana :bann:
 
'Patron

'Patron

Üye
Resim koyarsan daha iyi olur.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
ben x6 yı n8 le takas ettim 350 ye saydılar hem telefon okadarda iyi değil bence şahsıma konuşuyorum 350 den kuruş fazla etmez zaten sfır fiyatı 600 tl sen nasıl 800 tl ye aldın taksitlemi aldın?
 
  • Beğen
Tepkiler: schnellmajestic
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
ben x6 yı n8 le takas ettim 350 ye saydılar hem telefon okadarda iyi değil bence şahsıma konuşuyorum 350 den kuruş fazla etmez zaten sfır fiyatı 600 tl sen nasıl 800 tl ye aldın taksitlemi aldın?

aman kardeş aynı şeyi bende dedim uğraşma kafan gereksiz yere ağrımasın:dry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt