ookkaayy
Üye
nokia x6 16 gb siyah 400 tl
elefonun ufak tefek çizikler hariç kesinlikle hiç bir sorunu yoktur.
kulaklıgı orjinal 5800 kulaklıgı x6 nınki bozuldu
bu arada telefonu sakın 5800 la kıyaslamayın 5800 - x6 nın yanından bile geçmez şöyle diyeyim 5800 basmatik x6 dokunmatik degil hissetmatik resmen eskiden 5800 vardı ordan biliyorum kullandım yani 5800 dokunmatigi berbattı takılmalar flan kendiliginden kapanmalar berbat bişidi yani alıcaksan x6 alıcaksın keyfine bakıcaksın
taş gibi telefon şekil olarak özellik olarak çok güzel 
orjinal şarj makinası ucu biraz hırpalanmıştır ikiz bebekler dişlemişte
usb kablosu ve cd si
sertifikası (bazı programları yükleyebilmek için gerekli yama gibi bişi telefoncudan sıfır aldıgınız telefonlarda bulunmaz sonradan alınıyor)
800 tane şarkı hit pop arebesk
20 ye yakın çok güzel oyunlar
telefonun hiç bi sorunu yok üst model bi telefon alıcagımdan satıyorum.
kvk garantisi devam ediyor 6 7 aylık telefon
faturası vardır
bazı x6 larda olan türkcel reklamları yoktur
fiyat 400 kesin fiyattır 400 den aşşagı kesinlikle satmıyoruum ayrıca sıfırı şu anda 800 tl dir
kargoyu alıcı öder ptt kargo ile gönderirim
kulaklıgı orjinal 5800 kulaklıgı x6 nınki bozuldu
bu arada telefonu sakın 5800 la kıyaslamayın 5800 - x6 nın yanından bile geçmez şöyle diyeyim 5800 basmatik x6 dokunmatik degil hissetmatik resmen eskiden 5800 vardı ordan biliyorum kullandım yani 5800 dokunmatigi berbattı takılmalar flan kendiliginden kapanmalar berbat bişidi yani alıcaksan x6 alıcaksın keyfine bakıcaksın
taş gibi telefon şekil olarak özellik olarak çok güzel 
orjinal şarj makinası ucu biraz hırpalanmıştır ikiz bebekler dişlemişte

usb kablosu ve cd si
sertifikası (bazı programları yükleyebilmek için gerekli yama gibi bişi telefoncudan sıfır aldıgınız telefonlarda bulunmaz sonradan alınıyor)
800 tane şarkı hit pop arebesk
20 ye yakın çok güzel oyunlar
telefonun hiç bi sorunu yok üst model bi telefon alıcagımdan satıyorum.
kvk garantisi devam ediyor 6 7 aylık telefon
faturası vardır
bazı x6 larda olan türkcel reklamları yoktur
fiyat 400 kesin fiyattır 400 den aşşagı kesinlikle satmıyoruum ayrıca sıfırı şu anda 800 tl dir
kargoyu alıcı öder ptt kargo ile gönderirim



