furkan10115330
Üye
Nokia X3-02 Hakkında Bilgiye İhtiyaç Var
Arkadaşlar öncelikle Hayırlı Bayramlar.
Ben bir telefon almayı planlıyorum aklımda X3-02 Var niye diye sorarsanız hem tuş takımı var hemde dokunmatik ekranı bu özelliğe sahip başka telefon önericek varsa önerilere açığım.Ayrıca X3-02 kullanan veya hakkında fikirleri olanları bu konuya çağırıyorum şu telefonun artılarını ve eksilerini yazarsanız gerçekten çok mutlu olurum.Yardımcı Olan herkese sonsuz teşekkürler.

Ben bir telefon almayı planlıyorum aklımda X3-02 Var niye diye sorarsanız hem tuş takımı var hemde dokunmatik ekranı bu özelliğe sahip başka telefon önericek varsa önerilere açığım.Ayrıca X3-02 kullanan veya hakkında fikirleri olanları bu konuya çağırıyorum şu telefonun artılarını ve eksilerini yazarsanız gerçekten çok mutlu olurum.Yardımcı Olan herkese sonsuz teşekkürler.

