Nokia X3-02 Hakkında Bilgiye İhtiyaç Var

Sponsorlu Bağlantılar

furkan10115330

Üye
    Konu Sahibi
Nokia X3-02 Hakkında Bilgiye İhtiyaç Var
Arkadaşlar öncelikle Hayırlı Bayramlar.
Ben bir telefon almayı planlıyorum aklımda X3-02 Var niye diye sorarsanız hem tuş takımı var hemde dokunmatik ekranı bu özelliğe sahip başka telefon önericek varsa önerilere açığım.Ayrıca X3-02 kullanan veya hakkında fikirleri olanları bu konuya çağırıyorum şu telefonun artılarını ve eksilerini yazarsanız gerçekten çok mutlu olurum.Yardımcı Olan herkese sonsuz teşekkürler.

:tşk:
 


burakilk

burakilk

Üye
S40 serisinin çoğu telefonunun ram'i 2mb,Ama X3-02 nin 4 mbdir.Yani Oyunlarda Fazla Kasmaz.Çok Kullanışlıdir.Hem Dokunmatik oyunları Hem tuşlu oyunları oynayabilirsin.Yani Süper Telefon.
 
backwater

backwater

Üye
 

cerana

Üye
bi sikayeti var oda bir oyun
indireceginde touch olacak olmassa bir oyunu dokunmatik
dokunmuyo
 

mauce

Üye
eski bir konu ama sakın almayın servisten çıkmıyor en küçük bir darbede filmi kayıyor konuşurken karşıdan ses çok az geliyor aman ben yandım siz yanmayın
 


Üst Alt