beeeen
ölmüşüm çoktan
bi
toprağın
altına
girmediğim
kaldı
diri diri de
olsa
beni gömene
bütün
malvarlığımı
vereceğim
açık adresi özelden yazarım isteyene
beeeen
ölmüşüm çoktan
bi
toprağın
altına
girmediğim
kaldı
diri diri de
olsa
beni gömene
bütün
malvarlığımı
vereceğim
açık adresi özelden yazarım isteyene
normalde o 200 tl yi bulup sahibine ulaştırman gerek. dinen kural budur.ha çok bir ıssız yerdir vs o zaman alıp onun adına sadaka niyetine camı vs ye vermelisin