DarkredBlue61
Üye
İşte Feraset İşte Adam Gibi AdamFiyatı güncelledim @DarkredBlue61 in isteğiyle
99.98₺
Ben de alcağımdan değil zaten o ka parada yok olsa da almam484 bin liraya alınmaz.
Telefon omix x5 sıfırı bile 5000 lerde484 bin liraya alınmaz.
Oha tesadüfe bakHerhangi bir cuma günü satcam
eğer gebermezsem
100 tlye niye sattın çok ucuza gittiParanın kokusu olur mu
Hadi demiri ve kağıdı geçtim
gümüş altın sikkelerin kokusu var mı
Mesaj birleştirildi:
Oha tesadüfe bak
Bugün kargoladım
Telefonu
100 tl ye gitti
Alıcı kadın olunca
Dırdırı bitmedi
Yok şöyle yap yok böyle yap
Şu şekilde koy
Şuna sar
Sakın ha ekranı çizilmesin
Vs. Vs. Bunalttı beni
Kötü yorum yaparsa şaşırmam
Bari onaylasa da 85 papel bana kalıyor ü
Batarya yok100 tlye niye sattın çok ucuza gitti
Zenginlik bi başka yakokusu olur evet
dikkat etmedim. kenevir mi neyden yapılıyordu bişeyler vardı tam hatırlamıyorum şimdiZenginlik bi başka ya
Kokusu nasıl
Olsada yesekkenevir
ip mip yapılıyorduda onu blmiyorum birde en çok malum şeyde kullanıılıyorOlsada yesek
Çok şifalı
bu iyiydimasa başı işte çallışırkken uçak mı düşsün kafana
ve yeni mi fark ettin iyi olduğunu noldu uçak mı düştü kafana yoksabu iyiydi
ama imkansız gibi bişi
ara ara dediğin yıl oldu neredeysehayır aklım başımdan ara sıra çıkıp gidiyor
millet diyor beyin bedava
benim beyin kafasına göre takılıyor
utanmasa kira isticek benden
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?