Satılık Nokia X2-02

O halde otobüsle git-gel
Boşa mazot alma
lpg kullanıyorum. iş yeri 13 km mesafede. araba ile gitsem 2- 2.5 tl yakar kmde. yani 30 tl cıvarı. otobüs ile gitsem ilk basmada 21 tl, 2.aktarmada da 10 tl kesecek etti uğurlu sayımız 31. yani bu arada aracın eskimesi şu bu olmasa araç daha mantıklı bencede. işin olursa araç ile gidiyorumda diğer türlü otobüsle gidiyorum.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Sen öyle diyosan öyledir
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
Elektrik işinde para cok
Mesaj birleştirildi:

Satabildin mi bare
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Satabildin mi bare
Herhangi bir cuma günü satcam
eğer gebermezsem
Mesaj birleştirildi:

Elektrik işinde para cok
Çarpılma garantisi var
Ama daha çok gencim
Çarpıldıktan sonra
Evin elektriğini karşılayabileceksem
Fatura ödememe gerek kalmayacaksa
Ben bu işte varım derim
Mesaj birleştirildi:

Bana trafo yu bağlayın
Getirin kabloları
@DarkredBlue61
 
Tepkiler: DarkredBlue61

şu kamera falan takanlar çok memnun hem direklere cikmayacaksin sonuçta kesecen şalter den elektriği bakacak işine ama tehlikeli iş haklısın
 
Elektrik İle Uğraşanlar Eğer Ergenus Değil İse Voltajı Kapatır Öyle Çalışır.Yoksa Bütün İstanbulun Elektriğinin Üstünden Geçeceğini Bilir. İlla Tutmana Gerek Yok,Yüksek Akıma Yaklaşsan Bile Ark vs ile Üstüne Atlarsa Atta Olursun.Alçak Gerilim Yani 220 380 volt vs Çocuk Oyuncağı Onlara Göre. Tabi İşi Düzgün Yapmadıkları İçin Bir Çok Eski Binada Sorunlar Olabiliyor Elektrik Kapamadan İş Yapılmıyor.Tabi Bir Diğer Tehlikeside Şu:
Nötr Hattı Koparsa Bütün Elektrik Cihazlara 400 Volt Filan Verir Yakarsın O Yüzden Elektrik Kesilir Genelde. + - Olarak Düşünün. Sen - yi Kesersen 2 tane + ev tesisatına dolanıyor diye düşün herşeyi yakar atar. biraz farklı konular. bundan sizene hem niye anlattırıyorsunuz
Mesaj birleştirildi:

şu kamera falan takanlar çok memnun hem direklere cikmayacaksin sonuçta kesecen şalter den elektriği bakacak işine ama tehlikeli iş haklısın
O Takanlardan Biriside Benim ama takan kişiler ne yapıyor onu bilmek gerek piyasa kasap dolu işçilikleri çok kötü. cat6 kablo ile elektrik çekenler var. o memnun olanların %99 u sonradan bu sektöre giren yada günlük parası çıksın diye kamera takıp geçenlerdir. arkalarından arızaya geri biz gidiyoruz bol bol sövüp arızayı çözüyoruz.neler var neler.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Bizim burda Bi usta var uzun zamandır yapıyormuş bu işi ondan duydum ben bilmiyorum pek elektrik işlerini ama sayenizde aydınlandim
 
Tepkiler: DarkredBlue61
Bütün İstanbul un elektriğini bana verseler yaşama şansım hiç yok di mi
Mesaj birleştirildi:


Kendin öğretiyon hem de beleşe
Teşekkürler
elektrikteki akıma bağlı. eğer 6 mA Üstü İse Abbas Yolcu Olursun. Yani Statik Elektrik Dediğimiz Üstümüzde Bırıken yada kazağınızı çıkarınca oluşan elektrik arklarının voltajı çok yüksektir mesela. fakat amperi düşük olunca etkilenmezsiniz. örneğin araçlarda ki bujilerin girişleride eski araçlarda 15 bin volt yeni araçlarda ise 20 bin volt üzeridir.tutsanız çarpar ama öldürmez çünkü akımı düşük.
Mesaj birleştirildi:

Bizim burda Bi usta var uzun zamandır yapıyormuş bu işi ondan duydum ben bilmiyorum pek elektrik işlerini ama sayenizde aydınlandim
alçak gerilim yani bu evdeki elektrik işleri vs ile uğraşanlar kamera işini yapar ama panocu dediklerimiz var onlar ile bizim zayif akım çok farklı alanlar. piyasanın genelinde gerçekten işçi sıkıntısı var ama. adamlar yalap sılap iş yapıyor. kablo kanalı atıyorlar atmasalar dha iyi
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve Dobraokuyucu

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Telefon güncel ve son fiyatı 175₺ ilgilenen varsa yazsın yurtiçi kargo ile göndericem.
@XXXturi01
 
Tepkiler: Dobraokuyucu
Klavyeli telefon olsa belki alırdım.
 
klavye takar bu

+18 Söyle Bişey Yapar Satar sana
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve Silinen Üye 2625978