DarkredBlue61
Üye
lpg kullanıyorum. iş yeri 13 km mesafede. araba ile gitsem 2- 2.5 tl yakar kmde. yani 30 tl cıvarı. otobüs ile gitsem ilk basmada 21 tl, 2.aktarmada da 10 tl kesecek etti uğurlu sayımız 31. yani bu arada aracın eskimesi şu bu olmasa araç daha mantıklı bencede. işin olursa araç ile gidiyorumda diğer türlü otobüsle gidiyorum.O halde otobüsle git-gel
Boşa mazot alma
Sen öyle diyosan öyledirlpg kullanıyorum. iş yeri 13 km mesafede. araba ile gitsem 2- 2.5 tl yakar kmde. yani 30 tl cıvarı. otobüs ile gitsem ilk basmada 21 tl, 2.aktarmada da 10 tl kesecek etti uğurlu sayımız 31. yani bu arada aracın eskimesi şu bu olmasa araç daha mantıklı bencede. işin olursa araç ile gidiyorumda diğer türlü otobüsle gidiyorum.
ne sandınSen öyle diyosan öyledir
Elektrik işinde para cokTokum ama karın tokluğuna çalışıyom
İşten atılsam yarın aç kalırım
Yani çok da tok sayılmam
Elektrik işinde çok para var mı ?
Hem belki çarpılır
geberip giderim
diğer tarafa
hiç yüzünü dahi görmediğim
dayım gibi
Herhangi bir cuma günü satcamSatabildin mi bare
Çarpılma garantisi varElektrik işinde para cok
Herhangi bir cuma günü satcam
eğer gebermezsem
Mesaj birleştirildi:
Çarpılma garantisi var
Ama daha çok gencim
Çarpıldıktan sonra
Evin elektriğini karşılayabileceksem
Fatura ödememe gerek kalmayacaksa
Ben bu işte varım derim
Elektrik İle Uğraşanlar Eğer Ergenus Değil İse Voltajı Kapatır Öyle Çalışır.Yoksa Bütün İstanbulun Elektriğinin Üstünden Geçeceğini Bilir. İlla Tutmana Gerek Yok,Yüksek Akıma Yaklaşsan Bile Ark vs ile Üstüne Atlarsa Atta Olursun.Alçak Gerilim Yani 220 380 volt vs Çocuk Oyuncağı Onlara Göre. Tabi İşi Düzgün Yapmadıkları İçin Bir Çok Eski Binada Sorunlar Olabiliyor Elektrik Kapamadan İş Yapılmıyor.Tabi Bir Diğer Tehlikeside Şu:Herhangi bir cuma günü satcam
eğer gebermezsem
Mesaj birleştirildi:
Çarpılma garantisi var
Ama daha çok gencim
Çarpıldıktan sonra
Evin elektriğini karşılayabileceksem
Fatura ödememe gerek kalmayacaksa
Ben bu işte varım derim
Mesaj birleştirildi:
Bana trafo yu bağlayın
Getirin kabloları
@DarkredBlue61
O Takanlardan Biriside Benim ama takan kişiler ne yapıyor onu bilmek gerek piyasa kasap dolu işçilikleri çok kötü. cat6 kablo ile elektrik çekenler var. o memnun olanların %99 u sonradan bu sektöre giren yada günlük parası çıksın diye kamera takıp geçenlerdir. arkalarından arızaya geri biz gidiyoruz bol bol sövüp arızayı çözüyoruz.neler var neler.şu kamera falan takanlar çok memnun hem direklere cikmayacaksin sonuçta kesecen şalter den elektriği bakacak işine ama tehlikeli iş haklısın
Bütün İstanbul un elektriğini bana verseler yaşama şansım hiç yok di miYoksa Bütün İstanbulun Elektriğinin Üstünden Geçeceğini Bilir.
Kendin öğretiyon hem de beleşebundan sizene hem niye anlattırıyorsunuz
Bizim burda Bi usta var uzun zamandır yapıyormuş bu işi ondan duydum ben bilmiyorum pek elektrik işlerini ama sayenizde aydınlandimElektrik İle Uğraşanlar Eğer Ergenus Değil İse Voltajı Kapatır Öyle Çalışır.Yoksa Bütün İstanbulun Elektriğinin Üstünden Geçeceğini Bilir. İlla Tutmana Gerek Yok,Yüksek Akıma Yaklaşsan Bile Ark vs ile Üstüne Atlarsa Atta Olursun.Alçak Gerilim Yani 220 380 volt vs Çocuk Oyuncağı Onlara Göre. Tabi İşi Düzgün Yapmadıkları İçin Bir Çok Eski Binada Sorunlar Olabiliyor Elektrik Kapamadan İş Yapılmıyor.Tabi Bir Diğer Tehlikeside Şu:
Nötr Hattı Koparsa Bütün Elektrik Cihazlara 400 Volt Filan Verir Yakarsın O Yüzden Elektrik Kesilir Genelde. + - Olarak Düşünün. Sen - yi Kesersen 2 tane + ev tesisatına dolanıyor diye düşün herşeyi yakar atar. biraz farklı konular. bundan sizene hem niye anlattırıyorsunuz
Mesaj birleştirildi:
O Takanlardan Biriside Benim ama takan kişiler ne yapıyor onu bilmek gerek piyasa kasap dolu işçilikleri çok kötü. cat6 kablo ile elektrik çekenler var. o memnun olanların %99 u sonradan bu sektöre giren yada günlük parası çıksın diye kamera takıp geçenlerdir. arkalarından arızaya geri biz gidiyoruz bol bol sövüp arızayı çözüyoruz.neler var neler.
elektrikteki akıma bağlı. eğer 6 mA Üstü İse Abbas Yolcu Olursun. Yani Statik Elektrik Dediğimiz Üstümüzde Bırıken yada kazağınızı çıkarınca oluşan elektrik arklarının voltajı çok yüksektir mesela. fakat amperi düşük olunca etkilenmezsiniz. örneğin araçlarda ki bujilerin girişleride eski araçlarda 15 bin volt yeni araçlarda ise 20 bin volt üzeridir.tutsanız çarpar ama öldürmez çünkü akımı düşük.Bütün İstanbul un elektriğini bana verseler yaşama şansım hiç yok di mi
Mesaj birleştirildi:
Kendin öğretiyon hem de beleşe
Teşekkürler
alçak gerilim yani bu evdeki elektrik işleri vs ile uğraşanlar kamera işini yapar ama panocu dediklerimiz var onlar ile bizim zayif akım çok farklı alanlar. piyasanın genelinde gerçekten işçi sıkıntısı var ama. adamlar yalap sılap iş yapıyor. kablo kanalı atıyorlar atmasalar dha iyiBizim burda Bi usta var uzun zamandır yapıyormuş bu işi ondan duydum ben bilmiyorum pek elektrik işlerini ama sayenizde aydınlandim
Sen alsatta kurtulalım
808 harici almam maalesef.Sen al
Hat geliyor mu imei si aktif miGüncel fiyat 199.99 tl
Batarya yokHat geliyor mu imei si aktif mi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?