Satılık Nokia X2-02

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Güncel fiyat 225 ₺


Maxicep üyelerine özel 200₺
 
Son düzenleme:
Tepkiler: 0sıfırcı

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
tok satıcı o yüzden
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
tok satıcı o yüzden
Tokum ama karın tokluğuna çalışıyom
İşten atılsam yarın aç kalırım
Yani çok da tok sayılmam
Elektrik işinde çok para var mı ?
Hem belki çarpılır
geberip giderim
diğer tarafa
hiç yüzünü dahi görmediğim
dayım gibi
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
her işte para vardır yoksa millet neden yapsın. ben elektrikçi değilim.alçak gerilim ve yüksek gerilim benim harcım değil. ben yazıf akımcıyım
Mesaj birleştirildi:

yanı tutunca çarpılmadığın elektrikler için geçerli benim alanım oda görüyorum kı işine yaramıyor ya merdivenden kendini salacaksın yada başka şekilde atta yapacaksın bilemedim
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ya merdivenden kendini salacaksın yada başka şekilde atta yapacaksın bilemedim
İntihar etmek kendi canına kıymak
Ebedi cehennem riski taşıyor
O olmaz
Tehlikeli gebermelik ama çok da para kazanabileceğim iş arıyorum
Mesaj birleştirildi:

Geberdikten sonra parayı napcan diye soracak olursan
Gariban anama kalsın
o bari para yüzü görsün
Diye uğraşıyom
Ne idem ne idem
nabam nabam
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
bende gariban sayılırım banada kalabilir kanka. inşaaat en iyisi aslında gel yarın başla ölüm garanti kalıpta çalışırsın yada sıvacı montalamacı. tabi isg ciler her yeri ağ doldurdu düşsen bile ağ tutuyor ama her zaman kı gbi abdestsiz çıkarsın o ağı bi şekilde geçersin sen. sonrasında yer çekirdeğine doğru serbest düşüş filan derken o sırada isg cilerede mahkeme açarsın oradan da bi tazminat filan barı o parayı bana şiy yap o kadar akıl veriyoruz
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yükseklik korkum olmasa burda inşaat dolu o yüzden o meslek iptal
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Son düzenleme:
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ne versin
İş mi?
Mesaj birleştirildi:

ayranın dökülsünmu dökülmesin mi ne istiyosun
Ben de ne istediğimi
tam bilmiyorum
Çok kararsızım
Mesaj birleştirildi:

175₺ ye alıcı buldum
Fakat elden teslim
+ Yol parası da benden çıkacak 40₺ de ona say
Bana 135₺ kalıyor
Benim nokıa c6-01 ime batarya buldum
o da 130 ₺
Bana kalıyor 5₺ o paraya ne alsam
diye düşündüm
Uzun süredir dondurma almıyordum
En son dondurma 1₺ idi yemeyi bıraktığımda ya da 75 kuruştu
En ucuz olanları
Şimdi ne kadar 5₺ ise alıp yiyim
şu sıcaklarda
 
Son düzenleme:
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
otobüs kaç parada o kadar düşüyor?