Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



Gönüldaş

Gönüldaş

Üye
Evet ilk sayfada ne yazıyor okumadın mı?
Okudum ve sabırsızlıkla bekliyorum Nokia android sistemli telefona geçer seki geçmişe benziyor çok çok iyi bir iş çıkarır.
 

Emre

Üye
:oke:
 
Son düzenleme:
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Hindistanda satışı başladı
 
MUSTAFA AKPINAR97

MUSTAFA AKPINAR97

Üye
Nokia fln filan hikaye ozelliklerine baktim bi fark yok sıradan kazık android Discovery al veya Nexus 4 hic yoktan telefon kullanmış olursun ...@
 
0MG90

0MG90

Üye
Yurtdışında ucuz. Önemli olan Android telefon çıkarmasıydı inşallah devam eder seri olarak
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Üslûba dikkat edelim
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
0MG90

0MG90

Üye
Sanırım Symbian kullanmadınız veya onu kullanmanın zevkini yaşayamadınız Android yokken Symbian vardı neyse konuyu uzatmıycam
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Nokia fln filan hikaye ozelliklerine baktim bi fark yok sıradan kazık android Discovery al veya Nexus 4 hic yoktan telefon kullanmış olursun ...@

Kazık mazık değil fiyatına göre gayet alınabilir bi telefon. Nexus 4 900-1000 lira civarında, Discovery 650-700 lira civarında. Nokia X ise 500 liranın altında olacak. Fiyat farkını da dikkate alsana.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90

Emre

Üye
 
Son düzenleme:
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konuşmalarda usluba dikkat ediniz.Bilgi paylaşımı yaparken kullandığınız cümleler kişiliğinizi yansıtır bunu unutmayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, 0MG90, MUSTAFA AKPINAR97 ve 2 diğerleri
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
0MG90

0MG90

Üye
Miui rom atmışlar galiba
 
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Samsung Alınacak En son Markadır.
Nokia Bir Numaradır :oke:
Kardeşim bunlar Rölativist kavramlardır. Sen beğenirsin başkası beğenmez. Kişinin beklentilerine en uygun hangisi ise en iyi odur. Objektif olmaya çalışın.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi

miui galiba, çok hoş olmuş ama gerçeğe dönüşürse tabi
 

Benzer Konular



Üst Alt