Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar Nokia X'in Türkiye için satış fiyatı henüz belli değil. MWC'deki tanıtımdan sonra Çiçek İcan Uyansoy'a ayak üstü sorulan soru üzerine kendisi 500TL rakamını telaffuz etmiş ama bu rakamı Nokia X için mi yoksa serinin diğer cihazları için mi söylediği net değil. Konuyla ilgili yetkililerle az önce görüştüm ve fiyatın henüz belli olmadığını cihaz ülkemize gelmeden bir iki hafta öncesine kadar da belli olmayacağını söylediler. Çiçek hanımın yaptığı iddia edilen açıklamanın da tam metnini bana gönderecekler sorun olmazsa buradan paylaşırım.

Yalnız şunu belirteyim 89€ global vergisiz fiyat açıklanan bir cihaza maksimum %43 vergi ve bayi karı eklenir ki bunu %50 kabul etsek cihazın fiyatı 420TL'ye geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve Metalci Melek


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
İnşallah :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
0MG90

0MG90

Üye
İndirime girmesini bekleyeceğiz artık. Hepsiburada baya bir düşürüyor fiyatları.
 
mehmettech

mehmettech

Üye
Neden Vergi nedeen !!!
 

Emre

Üye

Nokia X Dış Ülkede Satışa Çıktı :)

kaynak
 
  • Beğen
Tepkiler: technocu1
0MG90

0MG90

Üye
Yurt dışından almak daha mantıklı. Pasaport varsa:)
 
Invoke

Invoke

Üye
Düz 400 çok güzel olurdu. :ehe
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
klavye guzelmis, onu wp8 de uyarlasar keske
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
O zor :D
 

Emre

Üye
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Oyun Performansı Gayet İyi

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
0MG90

0MG90

Üye
Çok şekil cihaz ya :D
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Tuşu niye asha gibi? :hmmm
 
0MG90

0MG90

Üye
Bi bakıma Asha telefonu gibi zaten
 
Gönüldaş

Gönüldaş

Üye
Nokia'nın android sistemli telefonumu dur bu?
 

Emre

Üye
Ashayı akılandırmaya çalışmışlar
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007
0MG90

0MG90

Üye
Evet ilk sayfada ne yazıyor okumadın mı?
 

Benzer Konular



Üst Alt