meg1ddo
Üye
yüksek model mayıs haziran gibi gelecek deniliyor ama bekleyip görecez.Nokia Asha serisini gelişmekte olan ve az gelişmiş ülkelerde daha da yaygınlaştırmak ve buralardaki mevcut durumunu korumak için asha telefonlarda asha işletim sistemi yerine android kullanmayı planlıyormuş.Nokia X Vietnam da bir sitede satış listesine girdi

;

