Invoke
Üye
Nokia sadece normandy ile kalmayacak diye söylentiler var bu yaz 3 4 model gelebilirmiş
Zaten bu cihaz çok giriş seviye talebe göre devam ederler, umarım.

Nokia sadece normandy ile kalmayacak diye söylentiler var bu yaz 3 4 model gelebilirmiş

Diyelim ki oldu bu iş çıkardılar telefonu, symbianlı telefonlarımıza androidi kopyalama veya güncelleme imkanımız olabilir demi yoksa yeminle telefon elimizde patlıcak yaw :/

Öyle bir şey mümkün değil. O telefonlarda patladı zaten, bitti artık. Yapacak bir şey yok.![]()
e
Kötüü öyle bi güncelleme yapsa yeniden patlar çünkü hala milletin elinde amiraller dolanıyo eşşek değiller herhalde bu kadar sırf bu ümitle satmıyorum telefonu Nisan'a kadar bekliycem valla
telefonun tasarımı mı berbat? şahsen tasarım konusunda nokia'nın üstüne tanımam, tasarım konusunda genel çizgisi grafiği hep iyi olmuştur nokia'nın bkz. lumia serisi, N9 vs...Nokia ancak bu kadar berbat bi tasarım sunabilir çok basit
telefonun tasarımı mı berbat? şahsen tasarım konusunda nokia'nın üstüne tanımam, tasarım konusunda genel çizgisi grafiği hep iyi olmuştur nokia'nın bkz. lumia serisi, N9 vs...
