Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
İnşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
smh60

smh60

Üye
Nokia dünyanın en iyi android telefonunu yapsa yine almam
 
  • Beğen
Tepkiler: Kit Kat
0MG90

0MG90

Üye
Bu iyi satsın daha çok çıkar :eller:
 
ErnGndz

ErnGndz

Üye
Diyelim ki oldu bu iş çıkardılar telefonu, symbianlı telefonlarımıza androidi kopyalama veya güncelleme imkanımız olabilir demi yoksa yeminle telefon elimizde patlıcak yaw :/
 
Invoke

Invoke

Üye
Diyelim ki oldu bu iş çıkardılar telefonu, symbianlı telefonlarımıza androidi kopyalama veya güncelleme imkanımız olabilir demi yoksa yeminle telefon elimizde patlıcak yaw :/

Öyle bir şey mümkün değil. O telefonlarda patladı zaten, bitti artık. Yapacak bir şey yok. :D
 
ErnGndz

ErnGndz

Üye
e
Öyle bir şey mümkün değil. O telefonlarda patladı zaten, bitti artık. Yapacak bir şey yok. :D

Kötüü öyle bi güncelleme yapsa yeniden patlar çünkü hala milletin elinde amiraller dolanıyo eşşek değiller herhalde bu kadar sırf bu ümitle satmıyorum telefonu Nisan'a kadar bekliycem valla
 
smh60

smh60

Üye
Nokia symbiandan destegini kestigini cooktan acıkladı bosuna bekleme bence ;)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Donanım bileşenleri aynıysa bi ümit belki olabilir :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ha bide symbian da bi açık bulunup oradan sistemin yüklenmesi gerekicek bunu yapacak biride lazım tabi :p
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
valla güzele benziyor eger nokia androidli telefon üretmeye devam ederse üffff nokia yükselişe geçer yeniden hem lumia wp8 üretir hemde android :D
 
Invoke

Invoke

Üye
e

Kötüü öyle bi güncelleme yapsa yeniden patlar çünkü hala milletin elinde amiraller dolanıyo eşşek değiller herhalde bu kadar sırf bu ümitle satmıyorum telefonu Nisan'a kadar bekliycem valla

Nokia, symbianın bittiğini resmi olarak açıklayalı çok oluyor. Fiilen biteli daha da çok oluyor. Boşuna beklemeyin.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
facebook sayfasını da androide has yeşile bürüdü, androidin ayak sesleri galiba :)

 
0MG90

0MG90

Üye
Birde meşhur Android robotumuz gözükse orada :D
 
3onur5

3onur5

Üye
Nokia ancak bu kadar berbat bi tasarım sunabilir çok basit
 
0MG90

0MG90

Üye
Bu daha başlangıç
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Nokia ancak bu kadar berbat bi tasarım sunabilir çok basit
telefonun tasarımı mı berbat? şahsen tasarım konusunda nokia'nın üstüne tanımam, tasarım konusunda genel çizgisi grafiği hep iyi olmuştur nokia'nın bkz. lumia serisi, N9 vs...
 
3onur5

3onur5

Üye
telefonun tasarımı mı berbat? şahsen tasarım konusunda nokia'nın üstüne tanımam, tasarım konusunda genel çizgisi grafiği hep iyi olmuştur nokia'nın bkz. lumia serisi, N9 vs...

ilk defa android işletim sistemli ürün çıkarıcak ama asha 501 ile dış görünüş olarak pek bi farkı yok
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
sadece bununla kalmayacakmış, gelen haberlere göre mayıs ve haziranda olmak üzere bir kaç model daha çıkarmayı planlıyormuş nokia, o zaman daha üst seviye ve lumia tasarımlı bir cihaz gelebilir ve belkide pureviewli:)
 
LeanbLack

LeanbLack

Üye
S4 G2 Z1 tarzında güçlü ve fonksiyonlu bir android cihaz yapsa nokia dan başka cihaz kullanmam herhalde daynıklılık olarak nokia yı tek geçerim
 

Benzer Konular



Üst Alt