ardacumhur
Üye
yalnız şoyle bir durum oluştu. Amerikada bu guncellemeyi alanlarin bazilarinda baglanti hatasi oluşmuş. Tabi bu diger ulkelerde olmayabilir zira amerikadaki yazilim 4G LTE destegi veriyor.
Abi haberini yapacaktım da bizde LTE olmayınca sakinleştim

Bizim 3G'lerde H+ üzerinde sorun olacağınız sanmıyorum çünkü beta'yı flaşlayan arkadaşlardan ne wi-fi ne de hücresel bağlantı sorunları geldi


bu sürüm numaralı yazilim guncelleme olarak mi geldi.

(