Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

ardacumhur

ardacumhur

Üye
yalnız şoyle bir durum oluştu. Amerikada bu guncellemeyi alanlarin bazilarinda baglanti hatasi oluşmuş. Tabi bu diger ulkelerde olmayabilir zira amerikadaki yazilim 4G LTE destegi veriyor.

Abi haberini yapacaktım da bizde LTE olmayınca sakinleştim :)

Bizim 3G'lerde H+ üzerinde sorun olacağınız sanmıyorum çünkü beta'yı flaşlayan arkadaşlardan ne wi-fi ne de hücresel bağlantı sorunları geldi :hmmm
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Abi haberini yapacaktım da bizde LTE olmayınca sakinleştim :)

Bizim 3G'lerde H+ üzerinde sorun olacağınız sanmıyorum çünkü beta'yı flaşlayan arkadaşlardan ne wi-fi ne de hücresel bağlantı sorunları geldi :hmmm

gecen yil bu zamanlar NL900 ciktiginda ayni baglanti sorunlari vardi. Bir iki gun icinde guncelleme verilerek sorun cozulmuştu. bu tur baglanti sorunlari basit sorunlar ve cok kisa surede cozulebiliyor. Yeter ki firmalara bununla ilgili geri bildirim olsun.
 
PureFood

PureFood

Üye


gecen yil bu zamanlar NL900 ciktiginda ayni baglanti sorunlari vardi. Bir iki gun icinde guncelleme verilerek sorun cozulmuştu. bu tur baglanti sorunlari basit sorunlar ve cok kisa surede cozulebiliyor. Yeter ki firmalara bununla ilgili geri bildirim olsun.

Apple kaç zaman çözememişti şu sorunu. Aman bizde de olmasın öyle şeyler mazallah. :yagmur:
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Abi yabancı kaynaklarda bile haber olduysa zaten geri bildirim dönmüşlerdir.

Artık diğer ülkelere gelecek GDR2 de bu düzeltmeyi içerir.

Yani Türkiye'ye daha GDR2 gelmediği için, geldiği zaman düzeltilmiş gelir :) (Tahminimce)
 
sezrar

sezrar

Üye
[/URL][/IMG]

17 tane güncelleme aldım az önce ama değişen bişey yok gibi size de geldi mi dostlar
 
nanotex

nanotex

Üye


17 tane güncelleme aldım az önce ama değişen bişey yok gibi size de geldi mi dostlar
Telefonu yeni aldıysanız ya da sıfırladıysanız gelmesi normal bunların sistem uygulamaları.
 
sezrar

sezrar

Üye

Telefonu yeni aldıysanız ya da sıfırladıysanız gelmesi normal bunların sistem uygulamaları.
yo 2 ay önce aldım telefonu. ama dün sıfırlamıştım. Tüh bende sevinmiştim.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Arkadaşlar bir şey soracağım, bu sizlerin flashladığı güncelleme ben beta diye biliyordum hatta kodu farklı olduğu için ota ile gelecek final sürümü güncellemesini herkes alacak olarak biliyordum. Ama bugün bir arkadaş nokia'da beta diye bir şey yok bu navifimdeki final sürümü, ota ile gelecek olan aynısı zaten dedi. Hangisi doğru şimdi?
 

mühendis_bey

Üye
Ben porticaya geri döndüm gdr2 den. Güncelleme gelmeme riskini göze alamadım


Ben bu konuda Arda'ya katılıyorum.
Flaşlayan arkadaşlara güncelleme olarak gelmeme ihtimali var.
Her ne kadar beta olsa da yazılım sürüm numarası aynı.

Örneğin portico güncellemesini flaşladığım için bana güncelleme falan gelmemişti. :hmmm

Kesin gelmez demiyorum ama bunu düşününce gelmeme ihtimalini göz önünde bulundurun derim.
Bu durumda da yapabileceğiniz tek şey kararlı sürümün dosyalarını indirip yeniden flaşlamak.
 
amiral_1976

amiral_1976

Üye
Arkadaşlar kusura bakmayın Windows Phone da yeniyim GDR2 güncellemesini anlamadım bana 2 gün önce geldi kurdum güncellemeyi burda bahsedilen farklı bir güncelleme mi anlamadım lumia 620 1308.0001 tek değişen kapasite kontrolü başka bir fark yok
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar kusura bakmayın Windows Phone da yeniyim GDR2 güncellemesini anlamadım bana 2 gün önce geldi kurdum güncellemeyi burda bahsedilen farklı bir güncelleme mi anlamadım lumia 620 1308.0001 tek değişen kapasite kontrolü başka bir fark yok

:blink: bu sürüm numaralı yazilim guncelleme olarak mi geldi.
 
amiral_1976

amiral_1976

Üye
Evet güncellemeyi kontrol ettim 2 gün oluyor güncelleme var dedi yükledim ama behsettiğiniz aynı şeymi analamadım
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Lumia620'ye bak sen.:)
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Afacan hepsinden hızı çıktı :)
 

mühendis_bey

Üye
820 ye geldi mi acaba:((
 

baryanli61

Üye
Türkiye'de dağıtılmaya başladığını duymak sevindirici ama bizede gelsin artık :) her geçen gün hafızam azalıyor 215 mb boş alanım kaldı :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet güncellemeyi kontrol ettim 2 gün oluyor güncelleme var dedi yükledim ama behsettiğiniz aynı şeymi analamadım

ayarlar/hakkinda bolumune girip daha fazla bilgiye tikkayinca cikan is surum numarasini kontrol edebilir misin.
 


Üst Alt