Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

pirenuri

pirenuri

Üye
Kameranın iyileştiği felan yok bende gdr2 beta var cellat_03 arkadaşımız da portico ama hiç bir fark göremedik açıkçası kameralarda
 


hllsvrn

hllsvrn

Üye
Kamerada nasıl bir iyileşme bekliyorsunuz? :))
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Kameranın iyileştiği felan yok bende gdr2 beta var cellat_03 arkadaşımız da portico ama hiç bir fark göremedik açıkçası kameralarda

Bak burada kendin demişsin GDR 2 Beta yüklü diye,, Benim cihazda da GDR 2 Beta yüklüydü..

Gösterilen fotoğraflardaki gibi

Orijinal versiyonu bekleyelim diyorum ben, .) Ama bence Lumia'nın kamerası çok güzel kalitede resim çekiyor..
 
pirenuri

pirenuri

Üye
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Olsun, güncelleme güncellemedir! En iyi wp, güncel wp .)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben resmi olarak yayınlanmasını bekliyorum.
O kadar oyun ve uygulamaya yazık olmasın.
Hem de resmi hali biraz daha oturmuş olur. :hmmm
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Arkadaşlar kamerada şöyle bir iyileştirme bekliyorum:
evet L920nin kamerasına diyecek yok fakat yazılımsal olduğunu düşündüğüm sorun var o da beyazlık ve fluluk özellikle gece çekimlerinde flaş açıksa resmi bir görmelisiniz sanki hayalet var resmin içinde bu durum ışıkta da böyle gündüz çekimlerinde sorun yok
işte bu sorunun giderilmesini bekliyorum
Saygılar

bende Flash yöntemi ile güncellemeyi yükledim istediğiniz kadar fotoğraf çekebilirim karanlıkta sizin telefoda değilde arkadaşların dediği gibi kılıftan olan bir sorun olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: m542tf
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
son olarak ortaya cikan bilgilere gore windowsphone blue olarak adlandirilan guncelleme wp8.1'i temsil ediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
YkPkY

YkPkY

Üye
Maaşallah.w19a kadar bekliyoruz.hadi bakalı
 
nanotex

nanotex

Üye
son olarak ortaya cikan bilgilere gore windowsphone blue olarak adlandirilan guncelleme wp8.1'i temsil ediyor.
WP blue yu çok merak ediyorum umarım bildirim merkezi & bağlantı yönetici gelir bu güncellemede. Tahmini bir tarih var mı?
 
dakamon

dakamon

Üye
Valla ilk güncelleme geldiğinde görücez Microsoft un ne kadar ilgili olduğunu. O zaman anlaşılacak akla kara :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 


Üst Alt