Teşekkürler bilgi için abi, can alıcı soruyu ben sormak istiyorumbu arada yeni konu acmaya gerek yok haberi buradan paylaşayım.
Wpblue güncellemesiyle internet explorer 11 sürümüne yükseltilecek ve ie10'dan baya bir gelişmiş olacakmış.
upload desteği olacak mı?Teşekkürler bilgi için abi, can alıcı soruyu ben sormak istiyorumupload desteği olacak mı?
ister misin
ister misin
![]()

Kesinlikle.Heralde sistemi bize tam olarak sevdirecek güncelleme Wpblue ile olucak![]()
bir de oyunlar 15 Tl den gelmese

Yükledim lakin açtığımda Windows Phone 8 desteği yoktur diye hata veriyor ve çalışmıyor.
demek ki onlar da bizim kadar uyanıkmış 
Bölge seçimi Amerika iken $ olarak daha düşük fiyatlı gözüküyor.Örneğin 15Tllik oyun, 6-7$olabiliyor. Bu şekilde daha ucuza alınabilir sanırım. Hiç o şekilde satın almayı denediniz mi?bir de oyunlar 15 Tl den gelmese
Bölge seçimi Amerika iken $ olarak daha düşük fiyatlı gözüküyor.Örneğin 15Tllik oyun, 6-7$olabiliyor. Bu şekilde daha ucuza alınabilir sanırım. Hiç o şekilde satın almayı denediniz mi?
daha önce denemiştim.desteklemiyor1308.xxxx guncellemesini flashlayanlar şu uygulamayı bir yuklemeyi deneyebilir misiniz?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Abi çıksın şu güncelleme artık canım sıkıltı bi heyecan getirsin microsoft artık
İyileştirme güncellemesi sonuçta. Beklemekten başka çare yok.
