Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu arada yeni konu acmaya gerek yok haberi buradan paylaşayım.


Wpblue güncellemesiyle internet explorer 11 sürümüne yükseltilecek ve ie10'dan baya bir gelişmiş olacakmış.
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bu arada yeni konu acmaya gerek yok haberi buradan paylaşayım.


Wpblue güncellemesiyle internet explorer 11 sürümüne yükseltilecek ve ie10'dan baya bir gelişmiş olacakmış.
Teşekkürler bilgi için abi, can alıcı soruyu ben sormak istiyorum :) upload desteği olacak mı?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:kac:

Bu arada İE11 ile gelen özellikler arasında Windows 8 ve Windows Phone 8 arasında tarayıcı sekme senkronizasyonunun sunulacağı yönünde tahminler var abi. Böylece Windows 8 ve Windows Phone 8 arasındaki entegrasyonda da bir adım daha atılmış olacak (deniliyor).
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Heralde sistemi bize tam olarak sevdirecek güncelleme Wpblue ile olucak :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bir de oyunlar 15 Tl den gelmese
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
pirenuri

pirenuri

Üye
Hatalar alıyorum telefonda ayrıca kapasite kontrolü felan gelmedi . Kamerada hiç bir iyileştirme fark edemedim. Keza batarya da pek iyi değil
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Benim cihaz şu an serviste, dediğiniz gibi beta yazılım yüklü gayet memnundum.. Sistem daha stabil çalışıyordu! Resmi güncellemeyide beklemekteyim tabi.
 
dakamon

dakamon

Üye
Abi çıksın şu güncelleme artık canım sıkıltı bi heyecan getirsin microsoft artık
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
1308.xxxx guncellemesini flashlayanlar şu uygulamayı bir yuklemeyi deneyebilir misiniz?
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Yükledim lakin açtığımda Windows Phone 8 desteği yoktur diye hata veriyor ve çalışmıyor.
 

funnel

Üye
bir de oyunlar 15 Tl den gelmese
Bölge seçimi Amerika iken $ olarak daha düşük fiyatlı gözüküyor.Örneğin 15Tllik oyun, 6-7$olabiliyor. Bu şekilde daha ucuza alınabilir sanırım. Hiç o şekilde satın almayı denediniz mi?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bölge seçimi Amerika iken $ olarak daha düşük fiyatlı gözüküyor.Örneğin 15Tllik oyun, 6-7$olabiliyor. Bu şekilde daha ucuza alınabilir sanırım. Hiç o şekilde satın almayı denediniz mi?

ben hem abd hem de Türkiye marketi kullanıyorum. Abd marketten uhgulama satin aldiginizda + olarak vergi alınıyor o yuzden bir kac kuruş dışında fiyat cok oynamiyor.
 
PureFood

PureFood

Üye
Abi çıksın şu güncelleme artık canım sıkıltı bi heyecan getirsin microsoft artık

Sadece bir kapasite kontrolüyle heyecan bekleme :D İyileştirme güncellemesi sonuçta. Beklemekten başka çare yok.
 
dakamon

dakamon

Üye
Bu Blue ile şimdi gelecek güncelleme farklı dimi Blue haziran gibi gelmesi bekleniyor diye okumuştum Bi yerde

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 


Üst Alt