OttomaN TigeR
Üye
Kesinlikle...
Demomuzdu demeleri tüketiciyi yerine koymaları demek aslında. Yani biz sizi denek olarak kullandık da denebilir. Öyle değil mi ?
Kesinlikle...
Demomuzdu demeleri tüketiciyi yerine koymaları demek aslında. Yani biz sizi denek olarak kullandık da denebilir. Öyle değil mi ?
telefonu sıfırladıkdan sonra hotmail hesabı girerken kendi hesabınız yerine
retaildemomode
yazın.telefon tanıtım modunda açılacak.nokia shop da standta incelediğiniz şekilde
Abi heryere yazmışsın, zorla ezberlettin![]()

Bunun bize ne gibi bir yararı olacak?
Gelecek diye ümit ediyoruz.
920 görüntülü görüşme için gerekli donanıma sahip diye biliyorum. Eeee bu ne demek oluyor, bu işin yazılımla çözülebileceği akla geliyor.


wp central da portico final güncellemesi çıktı diyor hocam baktınız mı?vay arkadaş goren duyan da her gun şebeke uzerinde goruntulu goruşme yapiyorlar zanneder. İbrahim sana onu diyenlere bir sor bakalim en son ne zaman şebeke uzerinden goruntulu goruşme yapmişlar. Hayir ben 1996'dan beri cep telefonu kullaniyorum şebeke uzerinden goruntulu goruşmeyi sadece bir kere kullandim o da calişiyor mu diye denemek icin.![]()
Hayir ben 1996'dan beri cep telefonu kullaniyorum şebeke uzerinden goruntulu goruşmeyi sadece bir kere kullandim o da calişiyor mu diye denemek icin.![]()

wp central da portico final güncellemesi çıktı diyor hocam baktınız mı?

Naviden değil de OTA dan ne zaman gelicek onu merak ediyorum ben biraz tırsıyorum flash işlerinden
sabah gordum ama inceleyemedim. Naviden kontrol etmek lazim. Aslinda şu wp icin navifirm uygulamasi yapilsa cok işime yarardi![]()

valla bende görüntülü görüşme yapmaktan bıktığım için gittim bunu aldım.faturalarla başedemiyorum artık yavay arkadaş goren duyan da her gun şebeke uzerinde goruntulu goruşme yapiyorlar zanneder. İbrahim sana onu diyenlere bir sor bakalim en son ne zaman şebeke uzerinden goruntulu goruşme yapmişlar. Hayir ben 1996'dan beri cep telefonu kullaniyorum şebeke uzerinden goruntulu goruşmeyi sadece bir kere kullandim o da calişiyor mu diye denemek icin.![]()

Bütün modellere baktım navide bir şey yok abi.
sabah gordum ama inceleyemedim. Naviden kontrol etmek lazim. Aslinda şu wp icin navifirm uygulamasi yapilsa cok işime yarardi![]()
Naviden değil de OTA dan ne zaman gelicek onu merak ediyorum ben biraz tırsıyorum flash işlerinden![]()
biraz baktim da verilen haber normal kullanicilari ilgilendirmiyor. Developer cihazlari icin microsoft yapi portico surumu guncellemesi verilmeye başlanmiş. Bizde develepor cihazi olmadigina gore(en azindan bende yok) bizi ilgilendirmiyor. Gerci bu gune kadar cihazina guncel rom flashlamayan developer kalmiş midir orasi da ayri tabi.
Yani son kullanıcıya gelmesine daha çok var öyle mi..
hayir guncellemeler developerlara son haliyle verilir ki bir sonraki guncelleme icin geliştirmelere başlansin. Bu da bir nevi guncellemenin hazir oldugunu ve verilme calişmalarina başlandigini gosteriyor. Zaten haberde bundan bahsediliyor.

hayir guncellemeler developerlara son haliyle verilir ki bir sonraki guncelleme icin geliştirmelere başlansin. Bu da bir nevi guncellemenin hazir oldugunu ve verilme calişmalarina başlandigini gosteriyor. Zaten haberde bundan bahsediliyor.
