Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar



YkPkY

YkPkY

Üye

telefonu sıfırladıkdan sonra hotmail hesabı girerken kendi hesabınız yerine

retaildemomode

yazın.telefon tanıtım modunda açılacak.nokia shop da standta incelediğiniz şekilde
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Abi heryere yazmışsın, zorla ezberlettin :kıskıs:
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye

telefonu sıfırladıkdan sonra hotmail hesabı girerken kendi hesabınız yerine

retaildemomode

yazın.telefon tanıtım modunda açılacak.nokia shop da standta incelediğiniz şekilde

Bunun bize ne gibi bir yararı olacak?
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Hıımm, bende bilmiyordum senden öğrendim.) Peki paylaşım için teşekkürler diyelim.
 
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Gelecek diye ümit ediyoruz.
920 görüntülü görüşme için gerekli donanıma sahip diye biliyorum. Eeee bu ne demek oluyor, bu işin yazılımla çözülebileceği akla geliyor.

Ya millet diyorki Kaç para verim telefon almışsınız son teknoloji telefon ama görüntülü görüşme yok :(
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
vay arkadaş goren duyan da her gun şebeke uzerinde goruntulu goruşme yapiyorlar zanneder. İbrahim sana onu diyenlere bir sor bakalim en son ne zaman şebeke uzerinden goruntulu goruşme yapmişlar. Hayir ben 1996'dan beri cep telefonu kullaniyorum şebeke uzerinden goruntulu goruşmeyi sadece bir kere kullandim o da calişiyor mu diye denemek icin. :kıskıs:
 
nanotex

nanotex

Üye
vay arkadaş goren duyan da her gun şebeke uzerinde goruntulu goruşme yapiyorlar zanneder. İbrahim sana onu diyenlere bir sor bakalim en son ne zaman şebeke uzerinden goruntulu goruşme yapmişlar. Hayir ben 1996'dan beri cep telefonu kullaniyorum şebeke uzerinden goruntulu goruşmeyi sadece bir kere kullandim o da calişiyor mu diye denemek icin. :kıskıs:
wp central da portico final güncellemesi çıktı diyor hocam baktınız mı?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

wp central da portico final güncellemesi çıktı diyor hocam baktınız mı?

sabah gordum ama inceleyemedim. Naviden kontrol etmek lazim. Aslinda şu wp icin navifirm uygulamasi yapilsa cok işime yarardi:D
 
nanotex

nanotex

Üye


sabah gordum ama inceleyemedim. Naviden kontrol etmek lazim. Aslinda şu wp icin navifirm uygulamasi yapilsa cok işime yarardi:D
Naviden değil de OTA dan ne zaman gelicek onu merak ediyorum ben biraz tırsıyorum flash işlerinden :)
 
YkPkY

YkPkY

Üye
vay arkadaş goren duyan da her gun şebeke uzerinde goruntulu goruşme yapiyorlar zanneder. İbrahim sana onu diyenlere bir sor bakalim en son ne zaman şebeke uzerinden goruntulu goruşme yapmişlar. Hayir ben 1996'dan beri cep telefonu kullaniyorum şebeke uzerinden goruntulu goruşmeyi sadece bir kere kullandim o da calişiyor mu diye denemek icin. :kıskıs:
valla bende görüntülü görüşme yapmaktan bıktığım için gittim bunu aldım.faturalarla başedemiyorum artık ya :d:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Naviden değil de OTA dan ne zaman gelicek onu merak ediyorum ben biraz tırsıyorum flash işlerinden :)

biraz baktim da verilen haber normal kullanicilari ilgilendirmiyor. Developer cihazlari icin microsoft yapi portico surumu guncellemesi verilmeye başlanmiş. Bizde develepor cihazi olmadigina gore(en azindan bende yok) bizi ilgilendirmiyor. Gerci bu gune kadar cihazina guncel rom flashlamayan developer kalmiş midir orasi da ayri tabi.
 
PureFood

PureFood

Üye


biraz baktim da verilen haber normal kullanicilari ilgilendirmiyor. Developer cihazlari icin microsoft yapi portico surumu guncellemesi verilmeye başlanmiş. Bizde develepor cihazi olmadigina gore(en azindan bende yok) bizi ilgilendirmiyor. Gerci bu gune kadar cihazina guncel rom flashlamayan developer kalmiş midir orasi da ayri tabi.

Yani son kullanıcıya gelmesine daha çok var öyle mi..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Yani son kullanıcıya gelmesine daha çok var öyle mi..

hayir guncellemeler developerlara son haliyle verilir ki bir sonraki guncelleme icin geliştirmelere başlansin. Bu da bir nevi guncellemenin hazir oldugunu ve verilme calişmalarina başlandigini gosteriyor. Zaten haberde bundan bahsediliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
n000k

n000k

Üye


hayir guncellemeler developerlara son haliyle verilir ki bir sonraki guncelleme icin geliştirmelere başlansin. Bu da bir nevi guncellemenin hazir oldugunu ve verilme calişmalarina başlandigini gosteriyor. Zaten haberde bundan bahsediliyor.

ağzından bal damlıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve nanotex

mühendis_bey

Üye
Bahsettiğiniz gdr 2 güncellemesi kapasite kontrolü menüsünü. Getiren ve Nokia software ve navifirm ile güncelleme yapılabilen güncelleme mi yoksa Windows Phone güncellemesi mi
 
PureFood

PureFood

Üye


hayir guncellemeler developerlara son haliyle verilir ki bir sonraki guncelleme icin geliştirmelere başlansin. Bu da bir nevi guncellemenin hazir oldugunu ve verilme calişmalarina başlandigini gosteriyor. Zaten haberde bundan bahsediliyor.

Güzel haber. acaba dağıtımlarda türkiye kaçıncı sırada.
 


Üst Alt