Nokia wh 701 kulaklık tamir

Sponsorlu Bağlantılar

artist0064

artist0064

Üye
    Konu Sahibi
Nokia wh 701 kulaklık tamir
abiler elimdeki nokia wh 701 kulaklığımın sol kulaklığı çalışmadı bende bunun kablolardan olduğunu farkettim jack bölümündeki kablo aşınmış bükülmekten.Jacki fotoğraftaki gibi söktüm ve şuan bu durumda kabloların ikisi hariç diğerlerinin nereye lehimleneceğini buldum (toplam 6 kablo var) fakat 2 tane bakır rengi kablo var, bunların nereye lehimleneceğini bilmiyorum ama bu iki kablo kumandanın çalışması için sanırım. bu iki kablonun nereye lehimleneceğini bilen var mı ?

Fotoğraf:
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​garanti devam ediyorsa ellemeseydin keşke..ücretsiz değişim olurdu.
 
artist0064

artist0064

Üye
    Konu Sahibi
garanti bitti
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​o zaman yenisini alacaksın mecbur :D
 
artist0064

artist0064

Üye
    Konu Sahibi
sahtesini aldım orjinali pahalı hem bence olur tek yapılması gereken diğer 2 kablonun nereye lehimleneceğini bulmak
 

MaxipmaN

Üye
30 tl ye bassı iyi olan kulaklıklardan almanı tavsiye ederim
 
artist0064

artist0064

Üye
    Konu Sahibi
bunun ses kalitesine değil kumandasına hastayım ayrıca aldığımında bassı iyi
 

kaantalha

Üye
burdan pek bişey göremedim. jackı tak deneme yanılma yöntemiyle dene.

he bu arada kabloları lehimlemeden önce inş kabloların dışındaki koruyucuyu çakmakla yakıyosundur. o kablolarda koruyu plastikler var çünkü en dıştaki siyah plastiği demiyorum.
 
artist0064

artist0064

Üye
    Konu Sahibi
deneme yanılma ile bu kadarını buldum ayrıca çakmakla koruyucu plastiğide yakıyorum
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben kulaklık takmıyom anten takıyom tele
 
artist0064

artist0064

Üye
    Konu Sahibi
anten derken?
 
artist0064

artist0064

Üye
    Konu Sahibi
Yok mu yardımcı olacak biri
 

Benzer Konular

CryuS
Cevap
1
Görüntüleme
413
CryuS
Cevap
3
Görüntüleme
2K
tempestshine


Üst Alt