Nokia verdiği kulaklıktan utanmalı

Sponsorlu Bağlantılar

ElectroTR

ElectroTR

Üye
Even Benim L620 orjinal kulaklıkta dandik. Şimdilik kardeşimin htc wildfire kulaklığını kullanıyorum. Arada dünya kadar fark var. bluetooth 4.0 gelince BH-111 alasım var ses kalitesi nasıldır tavsiye eder misiniz?
 


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Benim kulaklık gerçekten sağlam ve gayette memnunum günde 4-5 saat kulaklıktan müzik dinleyen biri olarak yıllardır nerdeyse 10u geçkin kulaklık yıprattım.Şuan elimde en sağlam olarak monster var(Zaten bu markayı diğer markalarla karşılaştırma yapanların aklına şaşarım ben abi :D ).Ama bendeki nokia kulaklığı piyasadaki 50-60 tl lik kulaklıklardan iyidir çünkü kenarda tuttugum 70 tl lik philips kulaklığım var ondan iyi ses veriyor.

yok hocam Philips kulaklıklar güzel ben kullanıyorum çok memnunum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
vay arkadaş kutu iceriginde kulaklik var da begenmiyorsunuz. Biz ne yapalim bir şarj aleti bir telefon çıktı kutudan :zzz:
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Ben şahsen 920'nin kulaklığı WH-208'den hiç memnun değilim.. İlk zamanlar güzeldi evet. Sonradan seste sorun yaşamaya başladım. Ses yarı yarıya kısıldı. Hatta bazen sol kulaklıktan hiç ses gelmiyor. Kulaklarımı çekiştirmekten Bi hal oldum, kepçe olacaklar. :zzz:
 
yeauw

yeauw

Üye
htc kulaklıkları çok güzel bu arada 70 e philips almak yerine htc telefonların beats audio kulaklıklarını satıyolar sahibindende 130 tl onu alın bence :))
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
htc kulaklıkları çok güzel bu arada 70 e philips almak yerine htc telefonların beats audio kulaklıklarını satıyolar sahibindende 130 tl onu alın bence :))

denemek lazım sonuçta telefonda dolby var :)
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
yok hocam Philips kulaklıklar güzel ben kullanıyorum çok memnunum

Philips de iyi ona lafım yok kullandığım kulaklık zaten güzel kablosu olsun sesi olsun gayet iyi kulaklık ama demek istediğim Nokia'nın 920nin yanında verdiği kulaklığında ondan kötü bi yanı yok.O kadar ücretli bi kulaklıkla yarışır bi kulaklık veriyor gidipte 15-20 tllik kulaklıkla kıyaslanmaz bence çıkan kulaklık çunku benimki kıyaslanmayacak kadar iyi :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Philips de iyi ona lafım yok kullandığım kulaklık zaten güzel kablosu olsun sesi olsun gayet iyi kulaklık ama demek istediğim Nokia'nın 920nin yanında verdiği kulaklığında ondan kötü bi yanı yok.O kadar ücretli bi kulaklıkla yarışır bi kulaklık veriyor gidipte 15-20 tllik kulaklıkla kıyaslanmaz bence çıkan kulaklık çunku benimki kıyaslanmayacak kadar iyi :)

sizin sansınız :)
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
Dolby olayını çok abartmayalım. Yani çok da bir etkisi olmuyor sese. iphone5 ile müzik dinledim. gerçekten adamlar güzel yapmış. yumuşak kulak tırmalamayan bas ve tizleri gayet güzel bir sesi var. acaba kulaklıktan mı kaynaklanıyro diye düşünüp kulaklığını 820'ye taktım. orjinal 820 kulaklığı nasıl ses veriyorsa iphone kulaklığını 820'ye takınca aldığım ses de aynıydı. hiç fark yoktu. ses kalitesi telefondan kaynaklanıyormuş. ses seviyesi olarak 820 baya bi fazla iphone5'ten. ama kalitede geri kalıyor.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Dolby olayını çok abartmayalım. Yani çok da bir etkisi olmuyor sese. iphone5 ile müzik dinledim. gerçekten adamlar güzel yapmış. yumuşak kulak tırmalamayan bas ve tizleri gayet güzel bir sesi var. acaba kulaklıktan mı kaynaklanıyro diye düşünüp kulaklığını 820'ye taktım. orjinal 820 kulaklığı nasıl ses veriyorsa iphone kulaklığını 820'ye takınca aldığım ses de aynıydı. hiç fark yoktu. ses kalitesi telefondan kaynaklanıyormuş. ses seviyesi olarak 820 baya bi fazla iphone5'ten. ama kalitede geri kalıyor.

bas tiz vs ayarlanabiliyor artı programsal etkilerde var.bence telefondan değil müzik çalardan kalite değişiyordur. Demek ki iphone5in müzik çalarını daha güzel yazmış adamlar. Yani pc lere bakın, Windows media player ile winamp bile aynı sesi vermez ama pc aynı pc, hoparlör aynı hop...
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Benim 625'de Felç.
 

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
Kulaklık kalitesi model numarası arttıkça değerleniyor. 1520 dekiyle 520'deki aynı değil
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Arkadaşlar bildiğim kadarıyla 520, 525, 620, 625, 720' nin kulaklıkları aynı ve çok kötü. Fakat Diğerlerinde Wh-208 kulaklık var. Ve bence çok güzel. Yani benim Lumia 920'nin kulaklığı çok iyi. Kendi ekolayzır ayarımla kullanıyorum. Ve gayet memnunum harika yani.. :D
 
kursat99

kursat99

Üye
Aynen 520 ninki hiç iyi değil. Bende indirimdeyken hepsiburada dan WH-920 almıştım. Çok iyi hakikaten
 
Rainesto

Rainesto

Üye
620 nin yanındaki kulaklık çöp ama 920 nin kulaklıgı çok iyi
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
8.1 ile bariz ses kalitesi arttı

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Anußis

Anußis

Üye
Ben 1520 kulaklığından zerre memnun değilim nasıl kulakiçi kulaklık anlamadım htc nin kulaklıklarını takıyorum ekolayzerda gurultu olunca iyi ses veriyor
 


Üst Alt