NOKIA Tüm Symbian modellerde hard format

Sponsorlu Bağlantılar



silver_cover

silver_cover

Üye
sağol
 
Türe

Türe

Üye
tşk. ettm aga =) bi forum salğın bri kapalıyken yapılcağını yazmamış =D
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
webplayer

webplayer

Üye
5800'a dediğin gibi formatı attım ancak eskiden sorardı herşey silinecek vs. diye ve kilit kodu isterdi şimdi istemedi direk telefon açıldı saati falan sordu. Ve ben içinde bıraktığımızda hafıza kartını da formatlıyor sanıyordum formatlamamış neden formatlamamış? Hafıza kartını ben biçimlendirsem nasıl oluyor klasörler falan kalıyor mu tamamen mi siliniyor?
 

NokiaN97-Siyah

Üye
Hard format atinca telefon aciliyormu,acilmazsa nasil yukleme yapicaz,bilgilendirirseniz sevinirim,simdiden tesekkurler
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
5800'a dediğin gibi formatı attım ancak eskiden sorardı herşey silinecek vs. diye ve kilit kodu isterdi şimdi istemedi direk telefon açıldı saati falan sordu. Ve ben içinde bıraktığımızda hafıza kartını da formatlıyor sanıyordum formatlamamış neden formatlamamış? Hafıza kartını ben biçimlendirsem nasıl oluyor klasörler falan kalıyor mu tamamen mi siliniyor?

hafıza kartını biçimlendir derseniz hepsi silinir ve telefona takınca images vs gibi klasörleri otomatik yeniden oluşturur.
 

mehmetyasi

Üye
selamlar,5800 xm kullanicisiyim,teli kapattim we bi daha acilmadi, ben her sekli denedim,verdiginiz siraya göre yaptim olmadi,sirasiz yaptim olmadi,sim karti cikardim olmadi,sarj aletini takip yaptim olmadi.hepsinde 4-5 kere titriyo o kadar.tel cöp mü? yoksa kurtarilirmi? yardim lütfen.

tesekkürler
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
selamlar,5800 xm kullanicisiyim,teli kapattim we bi daha acilmadi, ben her sekli denedim,verdiginiz siraya göre yaptim olmadi,sirasiz yaptim olmadi,sim karti cikardim olmadi,sarj aletini takip yaptim olmadi.hepsinde 4-5 kere titriyo o kadar.tel cöp mü? yoksa kurtarilirmi? yardim lütfen.

tesekkürler

kurtarılabilir dead firmware dediğimiz ölü yazılım atmayı deneyin veya servise götürün zaten yazılım atılır.
 

mehmetyasi

Üye
tesekkürler, servise werdim bakalim artik
 

seyit638

Üye
tsekkurler
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler.
 
by berk

by berk

Üye
gusel bilgi :oke:
 
wildtiger223

wildtiger223

Üye
kral sensin abicim ya 5800a format atmayı bi türlü bulamamistım

--------------- Ekleme ---------------

kralsın abi sen ya
 

sedat_2192

Üye
başka bir yol yok mu peki_?
 


Üst Alt