. Ben bi tek nokia beta labs tan ümitliyim onlar güzel işler başarıyor.Belle kısa süre de çıkarsa telefonu değiştirmeyi erteleyebilirim. İlk defa gerçek anlam da stabil bir symbian görüyorum.Telefon canavara dönüşmüş resmen umarım işlemci saat hızlarını da arttırmışlardır..

ertelersen alamazsın daha ne zaman çıkacak nokia kendide bilmiyor![]()

tam bir saçmalık gerekli hazırlıkları denemeleri yap ardından şu tarih de çıkar bunlar ya aklıma bişey geldi patron felle güncellemesi yapalım mı tamam yapalım o zaman söyleyin basına biz felle güncellemesi çıkarıyoruz mantığı ile hareket ediyorlar

herkes bişiler yazıp çizmiş çok güzel de bazıları gereksiz bişiler kondurmş araya.Hatırlarsınıız Anna güncellemesini şu tarihte gelecek bu tarihte gelecek dendi sonra yok şöyle erteleniyor yok nokia suçlu vs. bi ton laf ettiniz şimdide tarihmi istiyorsunuz.Eşek çamura bir kere batar.Nokia da bi kere battı daha batmamak için tarih vermiyor ama size herşey kolay geliyor.böyle bir donanıma böyle bir sistemi uydurmak tabi ki biraz zaman ve emek isteyecektir.Tarih isteyenleredir bu sözlerim.İyi forumlar...
Android i ele alalım.Kardeşimde Xoom tablet var.Amerikada 3.2 çıktı adamlar hala 3.1 i bekliyorlar.Bizden pek bi farkları yok.Bir tarih açıklamış değil nokia zaten dünya çapında bir şirket olmayada devam edecektir...
kabiliyetine hayran kaldım ama ban yemezsin inşallahbelle diye beklettiler sonunda bunu (o))) gösterdiler bize.
